Raporty z 2020r.
Badania edukacji zdalnej przeprowadzone w 2020 roku miały na celu diagnozę sytuacji, w której znalazły się szkoły w wyniku pandemii. Jak nauczycielki i nauczyciele radzą sobie w pracy na odległość, ich doświadczenia, odczucia, problemy. Jakie narzędzia, metody i rodzaje wsparcia okazały się skuteczne w nowej rzeczywistości szkolnej oraz czego zabrakło.
Badania edukacji zdalnej przeprowadzone w 2020 roku miały na celu diagnozę sytuacji, w której znalazły się szkoły w wyniku pandemii. Jak nauczycielki i nauczyciele radzą sobie w pracy na odległość, ich doświadczenia, odczucia, problemy. Jakie narzędzia, metody i rodzaje wsparcia okazały się skuteczne w nowej rzeczywistości szkolnej oraz czego zabrakło.
W publikacji prezentowane są wyniki badania "Wskaźniki społeczeństwa informacyjnego", które obejmuje: sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwach, sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego, wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w jednostkach administracji publicznej, wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w gospodarstwach domowych (w tym kwestionariusz indywidualny) oraz podstawowe charakterystyki sektora ICT.
Jakiej technologii potrzebujemy w 2021?. Raport końcowy SpołTech. "Gdy na początku 2020 r. rozpoczęliśmy prace nad tym raportem, postawiliśmy sobie za cel stworzenie mapy, która pokaże najważniejsze punkty styku ludzi i technologii. Chcieliśmy przedstawić społeczno-technologiczny krajobraz, który kształtuje życie nas wszystkich"
Na podstawie wyników przeprowadzonego przez kuratorów oświaty w roku szkolnym 2018/2019 monitorowania w zakresie kształcenia
Podsumowaniem wyników drugiego badania ankietowanego Librus – Wspieramy Oświatę, kwiecień 2020
Praca zbiorowa pod red. Michała Sitka i Elżbiety Barbary Ostrowskiej, jest polskim raportem z badania PISA 2018 – największego międzynarodowego badania umiejętności uczniów na świecie, zawierającym pogłębioną analizę danych uzyskanych w badaniu
Raport przestawia wyniki badania PISA 2018 w części dotyczącej umiejętności finansowych młodzieży w Polsce Spośród 20 krajów, które wzięły udział w dodatkowej części badania PISA 2018 poświęconej umiejętnościom finansowym, średni wynik polskich piętnastolatków był jednym z najwyższych na świecie. Lepsi okazali się jedynie uczniowie z Kanady, Finlandii i Estonii
Powered by Phoca Download