Marek Grzywna |
Trener, coach AI, dyrektor szkoły. Właściciel firmy edukacyjnej, prezes Fundacji STEALAB. Ekspert edukacyjny z zakresu sztucznej inteligencji, metodyki nauczania, nowych technologii. Prowadzący kanał na YouTube oraz profile w mediach społecznościowych pod nazwą Markowa_edukacja. Z wykształcenia biolog i informatyk. W 2019 roku odbył kurs coachów sztucznej inteligencji Intel AI4Youth. Jest zwyciązcą etapu globalnego konkursu dla kreatorów sztucznej inteligencji AI Impact Shaper. Ambasador międzynarodowych firm i instytucji tj. Intel czy Dell Technologies. Marek Grzywnakarierę zawodową zaczynał Jako nauczyciel biologii i przyrody, już w pierwszym roku pracy (2013) stworzył innowacyjny program nauczania języka angielskiego i przyrody o nazwie Science, który był realizowany jako innowacja pedagogiczna. Jest twórcą wielu publikacji naukowych. Jest autorem 4-tomowej publikacji przygotowującej do matury z biologii w wydawnictwie Biomedica oraz autorem e-booków i artykułów dotyczących sztucznej inteligencji, nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych. Marek Grzywna jest absolwentem Szkoły Głównej Krajowej z zakresu MBA. Prowadzi szkołę policealną TEB Edukacja w Toruniu, która została uznana za najlepszą szkołę dla dorosłych w sieci szkół. Marek Grzywna jest wykładowcą akademickim. Regularnie występuje jako prelegent, panelista i prowadzący wielu ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji. Jest zdobywcą wielu nagród edukacyjnych i biznesowych. Jest zwycięzca etapu globalnego AI Impact Shapers 2021, zwycięzcą Global Principal Award 2022 dla najlepszych dyrektorów na świecie, Zwycięzcą Global Edu Leader 202 oraz wyróżnionym (ex aequo 2 msc) w konkursie Nauczyciel Roku 2022 |
|
Marlena Plebańska |
Jeden z prekursorów polskiej e-edukacji, specjalizacja zarządzanie wiedzą, e-learning, Design Thinking. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, Szkoły Głównej Handlowej. Ekspert w zakresie STEAM, kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji. Specjalista w zakresie zarządzania wiedzą. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji popularno – naukowych z zakresu e-edukacji. Od 20 lat inspirator, projektant i strateg rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach, organizacjach poza rządowcy. Kierownik i konsultant projektów edukacyjnych oraz e-learningowcyh. Pracownik naukowy, aktywny trener i wykładowca. Prekursorka STEAM w Polsce. Autorka pierwszej w Europie książki o tematyce STEAM- "STEAM-owe Lekcje" oraz najnowszych książek "STEAM-owe Przedszkole" i "STEAM-owa Szkoła". Laureatka prestiżowych nagród Polka XXI wieku oraz Edukatorka młodego pokolenia. Od 2017 roku inicjatorka oraz koordynatorka projektu STEAM Polska, Prezes Fundacji STEAM Polska www.steampolska.org . |
|
Paweł Czerwony |
Head of Google for Education - Central and Eastern Europe. Ekspert w dziedzinie produktów EdTech i multimediów. Od 2004 roku pracuje w obszarze nowych technologii dla edukacji. Założył i rozwinął kilka firm z obszaru EdTech. Na początku kariery współpracował m.in. z największymi wydawnictwami edukacyjnymi oraz dostawcą rozwiązań do zarządzania szkołami w jednostkach samorządu. Posiada kilkuletnie doświadczenie z produktami e-learningowymi dedykowanymi dla instytucji edukacyjnych. Ukończył dwa wydziały Uniwersytetu Ekonomicznego oraz roczny kurs dyplomowy w Holmes Institute w Sydney (Australia). Członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej przy Ministerstwie Edukacji Narodowej oraz Starszy Doradca w Fundacji EdTech Poland. Wykładowca na kilku uczelniach. Ma doświadczenie w operacjach biznesowych na 5 kontynentach w ponad 80 krajach." |
|
Maciej Wojnicki | Pomysłodawca i autor kursu na temat sztucznej inteligencji #BurzaMózgów (www.burzamozgów.com). Projektant, konstruktor, programista, trener, twórca LOFI Robot (www.lofirobot.com), ostatnio buduje roboty głównie z kartonu (cardboard.lofirobot.com), szkoli nauczycieli, prowadzi warsztaty programowania interaktywnych multimediów. | |
Łukasz Gierek |
Uniwersytet Radomski, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Nauczyciel, wykładowca akademicki, trener edukacyjny. Wyróżniony i zaliczony do honorowego grona 100 osób, które w wybitny sposób przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce ( 2019, 2021, 2022 r.) przez kapitułę ekspertów oraz praktyków skupionych wokół Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce. Jego bogate doświadczenie obejmuje uczestnictwo oraz prowadzenie szkoleń na międzynarodowych konferencjach edukacyjnych w Toronto, Singapurze, Atenach, Helsinkach, Wiedniu czy Sarajewie. Współpracował z renomowanymi firmami i instytucjami takimi jak Acer Polska, Amazon, Dell Polska, FRSE, Microsoft Polska, Multikino, Wacom Polska oraz Ambasada USA w Polsce, dostarczając cenne wskazówki i szkolenia z zakresu edukacji cyfrowej. Ma również doświadczenie w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, przeprowadzając szkolenia dla Wydziałów Prewencji Mazowieckiego Garnizonu Policji, Miejskiej Komendy Policji w Radomiu, kuratorów sądowych oraz rodzin z pieczy zastępczej. Jego wkład w rozwój bezpieczeństwa cyfrowego został doceniony przez Microsoft Polska, dla którego współtworzył kurs z zakresu cyberbezpieczeństwa, a także przez Ambasadę USA, z którą zorganizował cykl szkoleń dla polskich nauczycieli. W swojej pracy akademickiej specjalizuje się w informatyce śledczej, cyberbezpieczeństwie oraz socjotechnikach, szczególnie w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji. Jest członkiem zespołu ds. wdrożenia sztucznej inteligencji w polskich szkołach przy MEiN. Jest również ambasadorem marki Banach 3D, polskiego producenta drukarek 3D, gdzie swoją wiedzą, doświadczeniem i pasją dzieli się przygotowując materiały multimedialne na platformie Youtube czy prowadząc szkolenia Rad Pedagogicznych z zakresu wdrożenia druku 3D w szkole. |
|
Joanna Kaszuba | Ekspertka w dziedzinie edukacji STEAM i zarządzania projektami edukacyjnymi. Z pasją angażuje się w rozwój innowacyjnych programów edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i nauczycieli. Certyfikowana trenerka Akademii LEGO®️ Education, nauczycielka akademicka, trenerka i edukatorka. Pomysłodawczyni i organizatorka ogólnopolskiej konferencji „Wybieram STEAM EDUkację”, objętej patronatami Ministerstwa Edukacji i Nauki, Instytutu Badań Edukacyjnych oraz GovTech Polska. Współtwórczyni pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dla nauczycieli “Narzędzia i metody edukacji STEAM” oraz “Wykorzystanie modeli AI w edukacji”. Prawdziwa pasjonatka innowacji w edukacji, dzieląca się wiedzą i inspirująca innych do wprowadzania nowoczesnych technologii i metod w procesie nauczania. |