Raporty z 2021r.
Badanie zostało zrealizowane w ramach projektu Rozmawiaj z Klasą. Projekt jest finansowany w ramach Programu „Fundusz pomocowy dla organizacji pozarządowych oraz inicjatyw obywatelskich 2020”.
Fundacja Edukacji Zdrowotnej i Psychoterapii przeprowadziła badanie wśród młodzieży dotyczące funkcjonowania młodych w czasie lockdownu. Zdalna stała się praca, zdalna nauka, zdalne kontakty z rodziną i przyjaciółmi, zdalna rozrywka. Choć część młodzieży radziła sobie w tej sytuacji bardzo dobrze, większość przeżywała trudności. Wszyscy jednak uważali, że nadmiarowy czas spędzany przed ekranem na dłuższą metę zaburza ich funkcjonowanie.
Raport powstał w ramach projektu #SpołTech i opisuje zagrożenia związane z popularyzacją wirtualnej rzeczywistości (VR). Autorka bazuje na publikacjach psychologów i filozofów zajmujących się analizą wpływu wirtualnej rzeczywistości na ich użytkowników na poziomie emocjonalnym i behawioralnym.
Analiza nastrojów w kontekście nauki zdalnej równo 12 miesięcy
po zamknięciu szkół i uczelni.
Czy nauka zdalna jest większym wyzwaniem niż stacjonarna? Jak zamknięcie szkół wpływa na relacje rówieśnicze czy rodzinne? Czy instytucje edukacyjne są odpowiednio przygotowane do tego modelu pracy z uczniami i studentami? Który model edukacji byłby najoptymalniejszy – stacjonarny, zdalny czy hybrydowy?
Powered by Phoca Download