Nauczanie indywidualne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 27: Linia 27:
 
*[http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/26376 Nauczanie indywidualne : bo każde dziecko ma prawo do nauki / Anna Kocjan]. ''Efekty, korzyści oraz problemy związane z nauczaniem indywidualnym. Artykuł zamieszczony w serwisie niepelnosprawni.pl''
 
*[http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/26376 Nauczanie indywidualne : bo każde dziecko ma prawo do nauki / Anna Kocjan]. ''Efekty, korzyści oraz problemy związane z nauczaniem indywidualnym. Artykuł zamieszczony w serwisie niepelnosprawni.pl''
  
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU4341 Nauczanie indywidualne – dlaczego „nie”? / Helena Zając.] ''Artykuł zamieszczony na platformie www.edukacja.pl przedstawia negatywne skutki nauczania indywidualnego. Zawiera aneks w którym przedstawiono ''
+
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU4341 Nauczanie indywidualne – dlaczego „nie”? / Helena Zając.] ''Artykuł zamieszczony na platformie www.edukacja.pl przedstawia negatywne skutki nauczania indywidualnego. Zawiera aneks w którym przedstawiono trudności i dylematy, na jakie natrafiają przedstawiciele poszczególnych grup zawodowych, w związku z klasyfikacją do nauczania indywidualnego''
  
 
*[http://www.wszystkojasne.waw.pl/co-zamiast-nauczania-indywidualnego-w-szkole/ Indywidualne lekcje w szkole.]''Projekt Stowarzyszenia Nie-Grzeczne Dzieci.''
 
*[http://www.wszystkojasne.waw.pl/co-zamiast-nauczania-indywidualnego-w-szkole/ Indywidualne lekcje w szkole.]''Projekt Stowarzyszenia Nie-Grzeczne Dzieci.''

Wersja z 10:52, 12 cze 2019


Definicja

Podstawa prawna

Multimedia

Artykuły

  • Nauczanie indywidualne – dlaczego „nie”? / Helena Zając. Artykuł zamieszczony na platformie www.edukacja.pl przedstawia negatywne skutki nauczania indywidualnego. Zawiera aneks w którym przedstawiono trudności i dylematy, na jakie natrafiają przedstawiciele poszczególnych grup zawodowych, w związku z klasyfikacją do nauczania indywidualnego



Dostępność sprawdzono: 12 czerwca 2019 r.