Wewnątrzszkolny system oceniania: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 18: Linia 18:
 
'''Książki'''
 
'''Książki'''
  
* [http://produkty.ibe.edu.pl/docs/raporty/ibe-ee-raport-systemy-oceniania-w-szkole-prawo-i-praktyka.pdf Systemy oceniania w szkole - prawo i praktyka] / Kamil Sijko, Andrzej Walczak, Dorota Wiszejko-Wierzbicka.] ''Raport z badania na temat stopnia, w jakim szkoły wykorzystują nadaną im przepisami prawa autonomię w zakresie tworzenia własnych systemów oceniania opracowany przez Instytut Badań Edukacyjnych w 2011 r.''
+
* [http://produkty.ibe.edu.pl/docs/raporty/ibe-ee-raport-systemy-oceniania-w-szkole-prawo-i-praktyka.pdf Systemy oceniania w szkole - prawo i praktyka / Kamil Sijko, Andrzej Walczak, Dorota Wiszejko-Wierzbicka] ''Raport z badania na temat stopnia, w jakim szkoły wykorzystują nadaną im przepisami prawa autonomię w zakresie tworzenia własnych systemów oceniania opracowany przez Instytut Badań Edukacyjnych w 2011 r.''
  
  

Wersja z 13:27, 10 cze 2019


Definicje


Podstawy prawne


Książki


Artykuły

  • Dydaktyka przedmiotowa / Ewa Janeczek Wykład w formie prezentacji omawiający poszczególne rodzaje oceniania szkolnego. Przedstawia ich charakterystykę, założenia i cele.
  • Ocena szkolna a dydaktyka / Urszula Konsek Wady oceniania tradycyjnego, wychowawcza rola oceniania, znaczenie treści nauczania w ocenianiu szkolnym.


Zestawienia bibliograficzne



Dostępność sprawdzono: 10 czerwca 2019 r.