Poradnictwo pedagogiczno-psychologiczne - zagadnienia ogólne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 25: Linia 25:
 
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/pk4/art07.pdf Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne jako problem społeczny / prof. dr hab. Tamara Hovorun]''Celem tego artykułu jest analiza doświadczenia okazania człowiekowi pomocy psychologicznej, określenie głównych kierunków treści poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz wymóg normatywnych odnośnie jego przeprowadzenia.''
 
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/pk4/art07.pdf Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne jako problem społeczny / prof. dr hab. Tamara Hovorun]''Celem tego artykułu jest analiza doświadczenia okazania człowiekowi pomocy psychologicznej, określenie głównych kierunków treści poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz wymóg normatywnych odnośnie jego przeprowadzenia.''
  
| stopka=05 lutego 2019 r.
+
| stopka=20 maja 2019 r.
 
}}
 
}}

Wersja z 14:06, 20 maj 2019