Poradnictwo pedagogiczno-psychologiczne - zagadnienia ogólne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/pk4/art07.pdf Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne jako problem społeczny / prof. dr hab. Tamara Hovorun]''Celem tego artykułu jest analiza doświadczenia okazania człowiekowi pomocy psychologicznej, określenie głównych kierunków treści poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz wymóg normatywnych odnośnie jego przeprowadzenia.'' | *[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/pk4/art07.pdf Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne jako problem społeczny / prof. dr hab. Tamara Hovorun]''Celem tego artykułu jest analiza doświadczenia okazania człowiekowi pomocy psychologicznej, określenie głównych kierunków treści poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz wymóg normatywnych odnośnie jego przeprowadzenia.'' | ||
− | | stopka= | + | | stopka=20 maja 2019 r. |
}} | }} |
Wersja z 14:06, 20 maj 2019
Podstawa prawna
Portale, serwisy, fora
Artykuły
- Pakiet Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w oświaciePakiet edukacyjny opracowany przez pracowników Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu.
- Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne jako problem społeczny / prof. dr hab. Tamara HovorunCelem tego artykułu jest analiza doświadczenia okazania człowiekowi pomocy psychologicznej, określenie głównych kierunków treści poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz wymóg normatywnych odnośnie jego przeprowadzenia.
Dostępność sprawdzono: 20 maja 2019 r.