Kompetencje nauczyciela: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 26: Linia 26:
 
'''Zestawienia bibliograficzne'''
 
'''Zestawienia bibliograficzne'''
  
*[http://www.pbw.lodz.pl/zestawienia_08_10.htm Kompetencje nauczyciela: wybór materiałów] ''Zestawienie bibliograficzne książek i artykułów z czasopism opublikowane na stronie internetowej Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi.''
 
  
 
*[http://www.bibliotekapedagogiczna.lubsko.pl/n61.htm Kompetencje nauczyciela] ''Zestawienie bibliograficzne opublikowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Lubsku.''
 
*[http://www.bibliotekapedagogiczna.lubsko.pl/n61.htm Kompetencje nauczyciela] ''Zestawienie bibliograficzne opublikowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Lubsku.''
Linia 33: Linia 32:
  
  
| stopka= 26 kwietnia 2018 r.
+
| stopka= 10 kwietnia 2020 r.
 
}}
 
}}

Wersja z 09:39, 14 kwi 2020


EDUKACJA – baza bibliograficzna artykułów z czasopism

  • Kształcenie nauczycieli wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Artykuły

  • Projektowanie hipermedialnych opracowań dydaktycznych jako kluczowe kompetencje nauczyciela / Wojciech Walat Autor (Uniwersytet Rzeszowski, Instytut Techniki) publikacji stwierdza, że jedną z kluczowych kompetencji nauczyciela jest projektowanie hipermedialnych opracowań dydaktycznych (HPD). Omawia składowe komponenty procedury projektowania opracowania hipermedialnego programu dydaktycznego: określenie ogólnych celów dydaktycznych, analizę dydaktyczną, charakterystykę psychofizyczną uczniów (odbiorców HPD), opracowanie narzędzi kontroli wstępnej, strategii nauczania, właściwe projektowanie i wykonanie opracowania dydaktycznego (HPD). Procedurę kończy przygotowanie narzędzi pomiaru kontroli bieżącej oraz kontroli zbierającej.
  • Kompetencje nauczyciela w Unii Europejskiej / Mirosław Sielatycki Autor przedstawia efekty debaty i pracy grupy roboczej (powołanej przez Komisję Europejską) na konferencji w Brukseli w dn. 10-21 czerwca 2005 r. w związku z realizacją wdrażania dokumentu "Edukacja w Europie: różne systemy kształcenia i szkolenia - wspólne cele do roku 2010". Grupa powołana z przedstawicieli 25 państw, zajmowała się zagadnieniem opisu kompetencji, kwalifikacji i profilu nauczyciela w Unii Europejskiej.


Zestawienia bibliograficzne


  • Kompetencje nauczyciela Zestawienie bibliograficzne opublikowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Lubsku.



Dostępność sprawdzono: 10 kwietnia 2020 r.