Świetlice środowiskowe: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 40: Linia 40:
  
 
*[https://jbc.bj.uj.edu.pl/Content/801615/NDIGOZ053075.pdf#page=38 Formy pomocy realizowane przez wychowawców w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży / Sylwia Bokuniewicz, Dominika Maćkowiak]
 
*[https://jbc.bj.uj.edu.pl/Content/801615/NDIGOZ053075.pdf#page=38 Formy pomocy realizowane przez wychowawców w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży / Sylwia Bokuniewicz, Dominika Maćkowiak]
 
  
 
*[https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/funkcjonowanie-placowek-wsparcia-dziennego-dla-dzieci.html Funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego dla dzieci / Najwyższa Izba Kontroli] ''Rok przeprowadzonej kontroli 2017''
 
*[https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/funkcjonowanie-placowek-wsparcia-dziennego-dla-dzieci.html Funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego dla dzieci / Najwyższa Izba Kontroli] ''Rok przeprowadzonej kontroli 2017''

Wersja z 11:22, 14 paź 2022


Definicje


Podstawy prawne


Portale, serwisy

  • Fundacja Integracji Społecznej „Prom” to fundacja założona w 2004 r. Celem jest integracja poprzez zabawę i edukację. Fundacja działa na rzecz dzieci wykluczonych, zakłada kluby integracyjne dla dzieci


Baza bibliograficzna EDUKACJA

  • Świetlice terapeutyczne wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.

Książki



Artykuły


  • Świetlice środowiskowe Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.



Dostępność sprawdzono: 14.10.2022