Coaching
Wersja z dnia 21:55, 29 kwi 2020 autorstwa A.zakrzewska (dyskusja | edycje)
Definicje
- Coaching - definicja zagadnienia, pochodząca z zasobów Wolnej encyklopedii Wikipedia.
Baza bibliograficzna Edukacja
- Coaching wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Multimedia
- Narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela Prezentacja omawiająca zagadnienia: co to jest coaching, cechy procesu, cechy coacha, sposoby prowadzenia rozmowy, techniki, aktywne słuchanie, korzyści wykorzystywania coachingu dla ucznia i nauczyciela.
Książki
- Elementy coachingu w pracy nauczyciela : przewodnik dla szkół W publikacji omówiono następujące zagadnienia: co to jest coaching, inteligencja emocjonalna, model osobowości człowieka, pamięć, proces coachingu, kompetencje i umiejętności coacha, zarządzanie zespołem.
Artykuły
- Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim / Agnieszka Grzymkowska Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole.
- Coaching w szkole / Tomasz Tokarz Poruszenie problematyki dotyczącej coachingu w szkole, wymogów realizacji coachingowego podejścia przez nauczyciela, wątpliwości dotyczących wprowadzania coachingu do szkól oraz wykorzystywanych technik coachingu.
- Wykorzystanie coachingu w pracy nauczyciela / Aleksandra Skwara Wykorzystanie coachingu w podnoszeniu kompetencji zawodowych nauczycieli.
Dostępność sprawdzono: 25 marca 2020 r.