Dziecko a reklama
Wersja z dnia 12:08, 15 lut 2018 autorstwa Dbp (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "Kategoria:DZIECKO {{Hasla | tytuł= | treść= '' '''Portale, serwisy''' *[http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=388 Federacja Konsumentów]''Stro...")
Portale, serwisy
- Federacja KonsumentówStrona poświęcona ochronie praw konsumenckich, w tym ochronie dziecka przed agresywnym wpływem reklam
- Stref@MłodychStrefa Młodych.pl portal o prawach dziecka tworzony przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka: Uczy m.in. jak nie dać się manipulować reklamom
Artykuły
- Wpływ telewizji i reklamy na rozwój dziecka przedszkolnego / Halina Gleba.Tekst poświęcony reklamie i jej wpływie na najmłodsze dzieci
Artykuł w czasopiśmie Wychowawca nr 7-8 2002. O postawach agresywnych i konsumpcyjnych, które wyrabiają w dzieciach reklamy
- Dziecko a reklama / Adam Skreczko.Artykuł o reklamie telewizyjnej i internetowej skierowanej do najmłodszych i jej szkodliwości
- Reklama telewizyjna a dzieci (cz.I) / Maria Braun GałkowskaWnikliwa analiza mechanizmów wpływu reklamy telewizyjnej na dzieci
- Reklama telewizyjna a dzieci (cz.II) / Maria Braun GałkowskaCześć druga artykułu poświęconego wpływowi reklamy na dzieci
- Moje konsumenckie ABC dla klas I-III Materiały pomocnicze dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej Umieszczone na stronie Centrum Edukacji Obywatelskiej. Dzięki zajęciom uczniowie poznają podstawowe pojęcia związane z zakupami i rynkiem i dowiadują się, co wolno im kupować samodzielnie, a na co powinni uważać
Zestawienia
- Dziecko a media. Wybór literaturyZestawienie opublikowane na stronie Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Łodzi
- Reklama a dziecko (wpływ reklamy na dziecko) Zestawienie bibliograficzne w wyborze 2005-2010) / Sylwia Brzeżańska Zestawienie opublikowane na stronie Biblioteki Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim.
Dostępność sprawdzono: 31 grudnia 2013 r.