Komunikacja międzypokoleniowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 115: Linia 115:
 
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/11221/Ksi%C4%85%C5%BCka%202%20-%20%20%2812%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y Genogram jako narzędzie służące do badania relacji międzypokoleniowych w rodzinie / Beata Ziębińska] ''Genogram jako narzędzie umożliwiające badanie struktur rodzinnych. Plik w formacie pdf.''
 
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/11221/Ksi%C4%85%C5%BCka%202%20-%20%20%2812%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y Genogram jako narzędzie służące do badania relacji międzypokoleniowych w rodzinie / Beata Ziębińska] ''Genogram jako narzędzie umożliwiające badanie struktur rodzinnych. Plik w formacie pdf.''
  
*[https://www.researchgate.net/profile/Agnieszka-Chrzan-Rodak/publication/308952575_Integracja_miedzypokoleniowa_przedszkolakow_z_seniorami_cz_I_Opinie_osob_starszych_Intergenerational_integration_between_preschool_children_and_elderly_people_Part_I_Opinions_of_the_elderly/links/5c8b691ba6fdcc38175433ee/Integracja-miedzypokoleniowa-przedszkolakow-z-seniorami-cz-I-Opinie-osob-starszych-Intergenerational-integration-between-preschool-children-and-elderly-people-Part-I-Opinions-of-the-elderly.pdf Integracja międzypokoleniowa przedszkolaków z seniorami cz. I. Opinie osób starszych / Jadwiga Bąk, Agnieszka Chrzan-Rodak, Anna Świrszcz, Agata Pietraszek] ''Opinia seniorów na temat organizowania wspólnych zajęć przedszkolaków. Plik w formacie pdf.''
+
*[https://apcz.umk.pl/JEHS/article/view/3867/pdf Integracja międzypokoleniowa przedszkolaków z seniorami. Cz. I. Opinie osób starszych /Jadwiga Bąk, Agnieszka Chrzan, Anna Świrszcz, Agata Pietraszek, Hanna Kachaniuk, Marianna Charzyńska-Gula, Marta Łuczyk] ''Relacje międzypokoleniowe w oparciu o opna temat wspólnych zajęć z przedszkolakami. Plik w formacie pdf''
''
 
 
 
*[https://apcz.umk.pl/JEHS/article/view/3867/pdf Integracja międzypokoleniowa przedszkolaków z seniorami. Cz. I. Opinie osób starszych / Agnieszka Chrzan i in.] ''Relacje międzypokoleniowe. Plik w formacie pdf''
 
  
 
*[https://apcz.umk.pl/JEHS/article/view/3868/pdf Integracja międzypokoleniowa przedszkolaków z seniorami. Cz. II. Opinie rodziców dzieci w wieku przedszkolnym / Agnieszka Chrzan, Jadwiga Bąk, Anna Świrszcz, Agata Pietraszek, Marianna Charzyńska-Gula, Hanna Kachaniuk, Marta Łuczyk] ''Rodzaje aktywności seniorów z przedszkolakami. Plik w formacie pdf.''
 
*[https://apcz.umk.pl/JEHS/article/view/3868/pdf Integracja międzypokoleniowa przedszkolaków z seniorami. Cz. II. Opinie rodziców dzieci w wieku przedszkolnym / Agnieszka Chrzan, Jadwiga Bąk, Anna Świrszcz, Agata Pietraszek, Marianna Charzyńska-Gula, Hanna Kachaniuk, Marta Łuczyk] ''Rodzaje aktywności seniorów z przedszkolakami. Plik w formacie pdf.''

Wersja z 09:42, 11 maj 2022


Baza bibliograficzna EDUKACJA

  • Komunikacja międzypokoleniowa wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Portale, serwisy


Czasopisma

  • Rodzina wielokulturowa w sytuacji konfliktów i zagrożeń / Ewa Sowa-Behtane Amalgamacja - różnice kultur narodowych, założenie podobieństwa interlokutorów, różnice językowe, niepoprawną interpretację sygnałów niewerbalnych, stereotypy i uprzedzenia, odmienny system wartości, lęki i napięcia, niepewność i stres, etnocentryzm i przekonanie o „wyższości” własnej kultury, szok kulturowy, odmienność religijną, kulturowe modele zaspokajania głodu. Plik w formacie pdf.



Książki

  • Język i styl młodego pokolenia w kontekście przemian kulturowych (na przykładzie dyskursu na forach internetowych) / Beata Wrona Zacieranie granic międzypokoleniowych. Starsi użytkownicy Internetu dostosowują się do reguł panujących w internecie tworzonych głównie przez młode pokolenie. Nowe słownictwo specyficzne dla nastolatków przenika do języka potocznego. Nie przystaje to do rzeczywistych relacji, gdzie pojawiają się trudności w porozumieniu między pokoleniami. Związane jest to z tym, iż w świecie rzeczywistym zmiany mentalne są powolniejsze. Następuje zacieranie różnic pokoleniowych, gdyż nie ma anonimowości i odgrywamy prawdziwe role wynikające z wieku i/lub te, które narzuca społeczeństwo. Plik w formacie pdf.


Multimedia


Zestawienia bibliograficzne



Dostępność sprawdzono: 10 maja 2022 r. Czas.gif