Praca w grupie: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 35: | Linia 35: | ||
− | | stopka= 27 | + | | stopka= 27 października 2020 r. |
}} | }} |
Wersja z 14:11, 27 paź 2020
EDUKACJA – baza bibliograficzna artykułów z czasopism
- Praca w grupie wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Książki
- Praca w grupach. Organizacja zespołów i dylematy oceny / Jolanta Kuklińska. Autorka omawia kolejno cele wychowawcze i dydaktyczne realizowane przez nauczycieli poprzez organizację pracy w grupach, wpływ współpracy na uczniów, zasady doboru uczniów do zespołów, aspekty uczenia się we współpracy, wpływ obecności innych na wykonywanie pracy, formy pracy w grupach i ocenę pracy zespołowej, kontrakt grupowy, ocenę indywidualną i zespołową projektu oraz cechy dobrej grupy. Publikację wzbogacają załączniki: arkusz oceny prezentacji dla uczniów, zadania łatwe i trudne oraz wnioski, fragment przedmiotowych zasad oceniania - ocena pracy w grupach na lekcji.
Artykuły
- Aktywne metody w nauczaniu matematyki, czyli o pracy w grupach / Wiesław Sowa. Artykuł zawierający scenariusz lekcji pokazowej z matematyki dla klasy I liceum ogólnokształcącego na temat liczny rozwiązań układu równań I stopnia z dwiema niewiadomymi.
- Cele i zasady pracy zespołowej, organizacja pracy w zespole / Małgorzata Mazur-Roik. Artykuł zawierający dwa scenariusze dla lekcji na temat Ustanowienie reguł grupowych oraz Moje prawa - Twoje prawa.
- Nie bój się pracy w grupie! Jest na nia sposób / Małgorzata Celuch. Artykuł omawiający istotę, cele, etapy, formy, zasady oceniania pracy grupowej.
- Praca zespołowa uczniów na lekcjach języka angielskiego / Monika Franas.Artykuł zawierający pięć scenariuszy lekcji języka angielskiego dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej i kl. I gimnazjum z wykorzystaniem pracy w grupach.
Dostępność sprawdzono: 27 października 2020 r.