Praca w grupie: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 19: Linia 19:
 
*[https://www.pcdzn.edu.pl/wp-content/uploads/2017/05/grupy.pdf Aktywne metody w nauczaniu matematyki, czyli o pracy w grupach / Wiesław Sowa.] ''Artykuł zawierający scenariusz lekcji pokazowej z matematyki dla klasy I liceum ogólnokształcącego na temat liczny rozwiązań układu równań I stopnia z dwiema niewiadomymi.''
 
*[https://www.pcdzn.edu.pl/wp-content/uploads/2017/05/grupy.pdf Aktywne metody w nauczaniu matematyki, czyli o pracy w grupach / Wiesław Sowa.] ''Artykuł zawierający scenariusz lekcji pokazowej z matematyki dla klasy I liceum ogólnokształcącego na temat liczny rozwiązań układu równań I stopnia z dwiema niewiadomymi.''
  
 +
*[https://www.profesor.pl/mat/pd1/pd1_m_mazur_roik_030324_1.pdf Cele i zasady pracy zespołowej, organizacja pracy w zespole / Małgorzata Mazur-Roik. Artykul zawiera dwa scenariusze dl lekcji na temat Ustanowienie regul grupowych oraz Moje prawa Twoje prawa.ąą
 +
 
 
*[http://www.profesor.pl/publikacja,6136,Artykuly,Praca-w-grupach-forma-pracy-wspomagajaca-aktywizujace-metody-nauczania Praca w grupach - forma pracy wspomagająca aktywizujące metody nauczania / Małgorzata Żyśko.].''
 
*[http://www.profesor.pl/publikacja,6136,Artykuly,Praca-w-grupach-forma-pracy-wspomagajaca-aktywizujace-metody-nauczania Praca w grupach - forma pracy wspomagająca aktywizujące metody nauczania / Małgorzata Żyśko.].''
  

Wersja z 17:41, 2 lip 2020


EDUKACJA – baza bibliograficzna artykułów z czasopism

  • Praca w grupie wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Książki

  • Praca w grupach. Organizacja zespołów i dylematy oceny / Jolanta Kuklińska. Autorka omawia kolejno cele wychowawcze i dydaktyczne realizowane przez nauczycieli poprzez organizację pracy w grupach, wpływ współpracy na uczniów, zasady doboru uczniów do zespołów, aspekty uczenia się we współpracy, wpływ obecności innych na wykonywanie pracy, formy pracy w grupach i ocenę pracy zespołowej, kontrakt grupowy, ocenę indywidualną i zespołową projektu oraz cechy dobrej grupy. Publikację wzbogacają załączniki: arkusz oceny prezentacji dla uczniów, zadania łatwe i trudne oraz wnioski, fragment przedmiotowych zasad oceniania - ocena pracy w grupach na lekcji.


Artykuły



Dostępność sprawdzono: 30 czerwca 2020 r.