Coaching: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 12: Linia 12:
  
 
*[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-b&find_code=WTI&request=coaching%3F&adjacent=N&local_base=DBP03&x=0&y=0&filter_code_2=WYR&filter_request_2=&filter_code_3=WYR&filter_request_3= Coaching ] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.''
 
*[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-b&find_code=WTI&request=coaching%3F&adjacent=N&local_base=DBP03&x=0&y=0&filter_code_2=WYR&filter_request_2=&filter_code_3=WYR&filter_request_3= Coaching ] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.''
 +
 +
 +
'''Artykuły'''
 +
 +
*[https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&ved=2ahUKEwiE0P21uI7pAhXLwMQBHaeRDkg4ChAWMAF6BAgDEAE&url=https%3A%2F%2Fwww.ore.edu.pl%2Fwp-content%2Fplugins%2Fdownload-attachments%2Fincludes%2Fdownload.php%3Fid%3D6422&usg=AOvVaw1VbI5yeGm8Vx3eL7WQWD-B Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim /Agnieszka Grzymkowska ] ''Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa.  Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole. ''
  
  
 
| stopka=
 
| stopka=
 
}}
 
}}

Wersja z 21:14, 29 kwi 2020


Definicje

  • Coaching - definicja zagadnienia, pochodząca z zasobów Wolnej encyklopedii Wikipedia.


Baza bibliograficzna Edukacja

  • Coaching wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Artykuły

  • Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim /Agnieszka Grzymkowska Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole.



Dostępność sprawdzono: