Dziecko a reklama: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 15: | Linia 15: | ||
*[http://www.4lomza.pl/index.php?wiad=2265 Wpływ telewizji i reklamy na rozwój dziecka przedszkolnego / Halina Gleba.]''Tekst poświęcony reklamie i jej wpływie na najmłodsze dzieci'' | *[http://www.4lomza.pl/index.php?wiad=2265 Wpływ telewizji i reklamy na rozwój dziecka przedszkolnego / Halina Gleba.]''Tekst poświęcony reklamie i jej wpływie na najmłodsze dzieci'' | ||
− | *[http://www.wychowawca.pl/miesiecznik/7-8_115-116/03.htm Dzieci - odbiorcy reklam / Maria Braun Gałkowska] | + | *[http://www.wychowawca.pl/miesiecznik/7-8_115-116/03.htm Dzieci - odbiorcy reklam / Maria Braun Gałkowska]''Artykuł w czasopiśmie Wychowawca nr 7-8 2002. O postawach agresywnych i konsumpcyjnych, które wyrabiają w dzieciach reklamy'' |
− | ''Artykuł w czasopiśmie Wychowawca nr 7-8 2002. O postawach agresywnych i konsumpcyjnych, które wyrabiają w dzieciach reklamy'' | ||
*[http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/ID/dziecko-reklama.html Dziecko a reklama / Adam Skreczko.]''Artykuł o reklamie telewizyjnej i internetowej skierowanej do najmłodszych i jej szkodliwości'' | *[http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/ID/dziecko-reklama.html Dziecko a reklama / Adam Skreczko.]''Artykuł o reklamie telewizyjnej i internetowej skierowanej do najmłodszych i jej szkodliwości'' |
Wersja z 13:28, 19 mar 2020
Portale, serwisy
- Federacja KonsumentówStrona poświęcona ochronie praw konsumenckich, w tym ochronie dziecka przed agresywnym wpływem reklam
- Stref@MłodychStrefa Młodych.pl portal o prawach dziecka tworzony przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka: Uczy m.in. jak nie dać się manipulować reklamom
Artykuły
- Wpływ telewizji i reklamy na rozwój dziecka przedszkolnego / Halina Gleba.Tekst poświęcony reklamie i jej wpływie na najmłodsze dzieci
- Dzieci - odbiorcy reklam / Maria Braun GałkowskaArtykuł w czasopiśmie Wychowawca nr 7-8 2002. O postawach agresywnych i konsumpcyjnych, które wyrabiają w dzieciach reklamy
- Dziecko a reklama / Adam Skreczko.Artykuł o reklamie telewizyjnej i internetowej skierowanej do najmłodszych i jej szkodliwości
- Reklama telewizyjna a dzieci (cz.I) / Maria Braun GałkowskaWnikliwa analiza mechanizmów wpływu reklamy telewizyjnej na dzieci
- Reklama telewizyjna a dzieci (cz.II) / Maria Braun GałkowskaCześć druga artykułu poświęconego wpływowi reklamy na dzieci
- Moje konsumenckie ABC dla klas I-III Materiały pomocnicze dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej Umieszczone na stronie Centrum Edukacji Obywatelskiej. Dzięki zajęciom uczniowie poznają podstawowe pojęcia związane z zakupami i rynkiem i dowiadują się, co wolno im kupować samodzielnie, a na co powinni uważać
Zestawienia
- Dziecko a media. Wybór literaturyZestawienie opublikowane na stronie Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Łodzi
- Reklama a dziecko (wpływ reklamy na dziecko) Zestawienie bibliograficzne w wyborze 2005-2010) / Sylwia Brzeżańska Zestawienie opublikowane na stronie Biblioteki Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim.
Dostępność sprawdzono: 24 września 2018 r.