Dziecko a reklama: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 15: Linia 15:
 
*[http://www.4lomza.pl/index.php?wiad=2265 Wpływ telewizji i reklamy na rozwój dziecka przedszkolnego / Halina Gleba.]''Tekst poświęcony reklamie i jej wpływie na najmłodsze dzieci''
 
*[http://www.4lomza.pl/index.php?wiad=2265 Wpływ telewizji i reklamy na rozwój dziecka przedszkolnego / Halina Gleba.]''Tekst poświęcony reklamie i jej wpływie na najmłodsze dzieci''
  
*[http://www.wychowawca.pl/miesiecznik/7-8_115-116/03.htm Dzieci - odbiorcy reklam / Maria Braun Gałkowska]
+
*[http://www.wychowawca.pl/miesiecznik/7-8_115-116/03.htm Dzieci - odbiorcy reklam / Maria Braun Gałkowska]''Artykuł w czasopiśmie Wychowawca nr 7-8 2002. O postawach agresywnych i konsumpcyjnych, które wyrabiają w dzieciach reklamy''
''Artykuł w czasopiśmie Wychowawca nr 7-8 2002. O postawach agresywnych i konsumpcyjnych, które wyrabiają w dzieciach reklamy''
 
  
 
*[http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/ID/dziecko-reklama.html Dziecko a reklama / Adam Skreczko.]''Artykuł o reklamie telewizyjnej i internetowej skierowanej do najmłodszych i jej szkodliwości''
 
*[http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/ID/dziecko-reklama.html Dziecko a reklama / Adam Skreczko.]''Artykuł o reklamie telewizyjnej i internetowej skierowanej do najmłodszych i jej szkodliwości''

Wersja z 13:28, 19 mar 2020


Portale, serwisy

  • Federacja KonsumentówStrona poświęcona ochronie praw konsumenckich, w tym ochronie dziecka przed agresywnym wpływem reklam
  • Stref@MłodychStrefa Młodych.pl portal o prawach dziecka tworzony przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka: Uczy m.in. jak nie dać się manipulować reklamom


Artykuły


Zestawienia



Dostępność sprawdzono: 24 września 2018 r.