Osobowość nauczyciela: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: Linia 9:
  
 
'''Artykuły'''  
 
'''Artykuły'''  
 +
 +
*[http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-9f16c8e0-ecc6-42c2-be31-e312fa503475/c/93-101_Nowak_Preferowane_cechy_osobowosci_nauczyciela.pdf Preferowane cechy osobowości nauczyciela edukacji przedszkolnej / Joanna Nowak] ''Omówienie własnych badań na grupie nauczycieli wychowawców dzieci w wieku przedszkolnym. W treści dokonano krótkiej charakterystyki sytuacji dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej. Opisano postać współczesnego wychowawcy pracującego w szkole podstawowej jak również wzór nauczyciela, który powinien pracować z dziećmi w wieku przedszkolnym. Zwrócono uwagę jakimi cechami powinien się wyróżniać nauczyciel-wychowawca przedszkola.''
  
 
*[http://www.edukacja.edux.pl/p-1392-osobowosc-i-zadania-nauczyciela-wedlug.php Osobowość i zadania nauczyciela według koncepcji Marii Montessori / Lechosława Kołakowska] ''Model osobowości nauczyciela-wychowawcy jaki preferowała Maria Montessori. Zadania pedagogów w szkole Montessori.''  
 
*[http://www.edukacja.edux.pl/p-1392-osobowosc-i-zadania-nauczyciela-wedlug.php Osobowość i zadania nauczyciela według koncepcji Marii Montessori / Lechosława Kołakowska] ''Model osobowości nauczyciela-wychowawcy jaki preferowała Maria Montessori. Zadania pedagogów w szkole Montessori.''  

Wersja z 09:49, 26 lut 2020


Multimedia


Artykuły

  • Preferowane cechy osobowości nauczyciela edukacji przedszkolnej / Joanna Nowak Omówienie własnych badań na grupie nauczycieli wychowawców dzieci w wieku przedszkolnym. W treści dokonano krótkiej charakterystyki sytuacji dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej. Opisano postać współczesnego wychowawcy pracującego w szkole podstawowej jak również wzór nauczyciela, który powinien pracować z dziećmi w wieku przedszkolnym. Zwrócono uwagę jakimi cechami powinien się wyróżniać nauczyciel-wychowawca przedszkola.
  • Dobry wychowawca / Hanna Witek Praca jest próbą odpowiedzi na pytanie, jakie cechy powinien posiadać wychowawca XXI wieku, wieku mediów, komputerów i bardzo szybko postępujących zmian społeczno-cywilizacyjnych.
  • Osobowość i zadania nauczyciela / Edyta Nowak Etyczny aspekt osobowości nauczyciela uczestniczącego w wychowaniu małego dziecka według zasad pedagogiki Marii Montessori. Określenie zadań nauczyciela, wychowawcy i opiekuna w dążeniu do nieskrępowanego rozwoju dziecka.
  • Osobowość nauczyciela wychowania fizycznego / Łącki Tomasz Artykuł zawiera omówienie pojęcia osobowości, koncepcji osobowości nauczyciela-wychowawcy oraz wychowawczego wpływu osobowości nauczyciela; style oddziaływania wychowawczego nauczyciela wychowania fizycznego oraz cechy charakteryzujące nauczycieli reprezentujących różne style oddziaływań wychowawczych; interpersonalną teorię osobowości nauczyciela wychowania fizycznego.


Zestawienia bibliograficzne



Dostępność sprawdzono: 26 luty 2020 r.