Dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 26: Linia 26:
  
 
*[http://www.praca.ffm.pl/index.php?mod=1&p=2&srw=1&text=/2008/01/100108ed Dzieci niesłyszące niepełnosprawne intelektualne / Ewa Dragan.] ''Artykuł omawiający czynniki wywołujące niepełnosprawność sprzężoną i specyficzne zaburzenia występujące u dzieci niesłyszących niepełnosprawnych intelektualnie. Artykuł zamieszczony na stronie Agencji Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi.''
 
*[http://www.praca.ffm.pl/index.php?mod=1&p=2&srw=1&text=/2008/01/100108ed Dzieci niesłyszące niepełnosprawne intelektualne / Ewa Dragan.] ''Artykuł omawiający czynniki wywołujące niepełnosprawność sprzężoną i specyficzne zaburzenia występujące u dzieci niesłyszących niepełnosprawnych intelektualnie. Artykuł zamieszczony na stronie Agencji Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi.''
 
*[http://www.rehabilitacjawgdyni.pl/BLOG/index.php/2014/03/16/wieloprofilowa-rehabilitacja-osob-z-niepelnosprawnoscia-sprzezona/ Wieloprofilowa rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sprzężoną] ''Artykuł omawiający metody terapeutyczne usprawniania psychoruchowego w niepełnosprawności sprzężonej. Post na blogu „Terapia funkcjonalna” poświęconym nowoczesnemu i funkcjonalnemu usprawnianiu.''
 
  
 
*[http://1lo.com.pl/pedpsych/m_dla_nauczycieli.pdf#page=214 Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną / Barbara Marcinowska.] ''Artykuł zamieszczony na stronie I Liceum Ogólnokształcącego w Zamościu.''
 
*[http://1lo.com.pl/pedpsych/m_dla_nauczycieli.pdf#page=214 Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną / Barbara Marcinowska.] ''Artykuł zamieszczony na stronie I Liceum Ogólnokształcącego w Zamościu.''
Linia 48: Linia 46:
  
 
*[https://kn.pfron.org.pl/download/5/813/06BogumilaBobik.pdf Stymulacja dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością w elastycznym systemie edukacji. Zalecany model a rzeczywistość / Bogumiła Bobik.] ''Artykuł omawiający rewalidację i edukację, organizację zajęć, będący także studium przypadku: dziecko z autyzmem i głęboką niepełnosprawnością intelektualną. Artykuł opublikowany w kwartalniku „Niepełnosprawność”.''
 
*[https://kn.pfron.org.pl/download/5/813/06BogumilaBobik.pdf Stymulacja dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością w elastycznym systemie edukacji. Zalecany model a rzeczywistość / Bogumiła Bobik.] ''Artykuł omawiający rewalidację i edukację, organizację zajęć, będący także studium przypadku: dziecko z autyzmem i głęboką niepełnosprawnością intelektualną. Artykuł opublikowany w kwartalniku „Niepełnosprawność”.''
 +
 +
*[https://forumlogopedy.pl/artykul/metody-komunikacji-dla-dziecka-ze-sprzezona-niepelnosprawnoscia-sensoryczna-wywiad-z-prof-marzenna-zaorska-czlonkiem-komitetu-nauk-pedagogicznych-polskiej-akademii-nauk Metody komunikacji dla dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością sensoryczną - wywiad z prof. Marzenną Zaorską, członkiem Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk / wywiad przeprowadziła Ewa Małachowska.] ''Wywiad dotyczący zainteresowań badawczych p. Marzenny Zaorskiej oraz metod komunikacji z dzieckiem ze sprzężoną niepełnosprawnością sensoryczną. Wywiad opublikowany w czasopiśmie „Forum Logopedy”.''
  
  
| stopka=29 maja 2019 r.  
+
| stopka=25 września 2019 r.  
 
}}
 
}}

Wersja z 16:23, 25 wrz 2019



Multimedia


Książki


Artykuły



Dostępność sprawdzono: 25 września 2019 r.