Metoda projektów: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 202: Linia 202:
 
| treść=
 
| treść=
 
''
 
''
 +
*[https://padlet.com/justynamak/CLIL CLIL & PBL Inspiracje ...czyli pomysły na lekcje i projekty międzyprzedmiotowe z wykorzystaniem CLIL / Justyna Mak. ] ''Zawiera propozycje projektu dla szkoły średniej – przedmioty zawodowe i język angielski .'' 
  
 
| stopka= 7 września 2019 r.
 
| stopka= 7 września 2019 r.
 
}}
 
}}

Wersja z 11:40, 7 wrz 2019

O metodzie projektów

  • Metoda projektu / Magda Babiuch Definicja metody projektu, etapy i przykład projektu. Publikacja zamieszczona na portalu Edux.pl - Twój portal edukacyjny.
  • Metoda projektu / Aleksandra Szaniec Omówienie metody projektu, wykorzystanie projektu w nauczaniu matematyki. Zawiera projekt zrealizowany w klasach drugich gimnazjum pod nazwą "PAŁACOWE POSADZKI".


Metoda projektów na poszczególnych etapach kształcenia

{{Hasla | tytuł= | treść=

Wychowanie przedszkolne


Szkoła podstawowa

Klasy I-III

  • Uczenie metodą projektów / Alina Szatkowska. Publikacja charakteryzuje rodzaje projektów, modele kształtowania umiejętności uczniów, planowanie czynności uczniów, etapy zajęć, ocenianie i ewaluację. Omówiono też metodę projektu na poziomie kształcenia zintegrowanego - Story Lines. Publikacja została wzbogacona o własne pomysły na lekcje w klasach młodszych prowadzone metodą - Story Lines.


Klasy IV-VI


Gimnazjum


Szkoły ponadgimnazjalne


Metoda projektów w nauczaniu poszczególnych przedmiotów

Biologia, przyroda


Chemia

Fizyka


Geografia


Historia


Informatyka

  • Metoda projektu / Maria Mróz. Projekt „Biblioteka” - dla kl. VI SP lub I gimnazjum do zrealizowania na zajęciach: matematyka, informatyka, język polski. Oprócz ogólnych zasad przedstawiono również instrukcję dla uczniów, kryteria oceny z poszczególnych przedmiotów.


Język polski

  • "Dzień seniora" - metoda projektu / Renata Pawelska, Grażyna Miry, Halina Sadok. Scenariusz projektu zawiera cele, pytania badawcze, szczegółowe zadania dla uczniów.Szkoła podstawowa. Język polski: poznawanie utworów związanych z Dniem Babci i Dziadka, wybór uczniów do części artystycznej i przydział ról, wygłaszanie tekstów z pamięci, mimika, gesty i ruch sceniczny, redagowanie treści zaproszenia oraz Ŝyczeń, opisu postaci babci lub dziadka.
  • Metoda Projektu / Maria Mróz. Projekt „Biblioteka” - dla kl. VI SP lub I gimnazjum do zrealizowania na zajęciach: matematyka, informatyka, język polski. Oprócz ogólnych zasad przedstawiono również instrukcję dla uczniów, kryteria oceny z poszczególnych przedmiotów.


Języki obce


Lekcje wychowawcze

Matematyka

  • Metoda projektu / Aleksandra Szaniec. Zastosowanie metody projektu w nauczaniu matematyki w gimnazjum. "PAŁACOWE POSADZKI" - projekt zrealizowany w klasach drugich gimnazjalnych. Opisano cele oraz etapy realizacji projektu.
  • Metoda projektu / Maria Mróz. Projekt „Biblioteka” - dla kl. VI SP lub I gimnazjum do zrealizowania matematyka, informatyka, język polski. Oprócz ogólnych zasad przedstawiono instrukcję dla uczniów, kryteria oceny z poszczególnych przedmiotów.

Muzyka

Plastyka


Przedmioty zawodowe


Edukacja czytelnicza i medialna

  • Metoda Projektu / Maria Mróz Projekt „Biblioteka” - dla kl. VI SP lub I gimnazjum do zrealizowania na zajęciach: matematyka, informatyka, język polski. Oprócz ogólnych zasad przedstawiono również instrukcję dla uczniów, kryteria oceny z poszczególnych przedmiotów.


Edukacja ekologiczna


Edukacja europejska

Edukacja międzykulturowa


Edukacja prozdrowotna

Edukacja regionalna

EtnoLog – zaloguj się na ludowo : materiały dla nauczycieli / Katarzyna Sołtan] ‘’EtnoLog – zaloguj się na ludowo! to program edukacyjny,w ramach którego młodzi mieszkańcy wsi i miasteczek odkrywają, badają i twórczo rozwijają tradycje ludowe swojej miejscowości.

Multimedia




Dostępność sprawdzono: 7 września 2019 r.