Świetlice środowiskowe: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 31: Linia 31:
 
*[http://sciaga.pl/tekst/58643-59-swietlice_srodowiskowe Świetlice środowiskowe] ''Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.''
 
*[http://sciaga.pl/tekst/58643-59-swietlice_srodowiskowe Świetlice środowiskowe] ''Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.''
  
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/po5/PO513.pdf Placówki wsparcia dziennego w systemie pomocy rodzinie dysfunkcyjnej]
+
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/po5/PO513.pdf Placówki wsparcia dziennego w systemie pomocy rodzinie dysfunkcyjnej / Anna Witkowska-Paleń] ''Typy placówek wsparcia dziennego, regulacje prawne i ich przemiany, cele i funkcje placówek wsparcia dziennego. Placówki wsparcia dziennego na terenie Stalowej Woli''
  
 
*[http://witrynawiejska.org.pl/data/KOMPENDIUM.pdf Kompendium wiedzy o założeniu i prowadzeniu świetlicy profilaktyczno-wychowawczej / oprac. Anna Walczuk, Andrzej Mitura]
 
*[http://witrynawiejska.org.pl/data/KOMPENDIUM.pdf Kompendium wiedzy o założeniu i prowadzeniu świetlicy profilaktyczno-wychowawczej / oprac. Anna Walczuk, Andrzej Mitura]

Wersja z 13:05, 5 lip 2019


Definicje


Portale, serwisy

  • Fundacja Integracji Społecznej „Prom” to fundacja założona w 2004 r. Celem jest integracja poprzez zabawę i edukację. Fundacja działa na rzecz dzieci wykluczonych, zakłada kluby integracyjne dla dzieci


Podstawy prawne


Artykuły


  • Świetlice środowiskowe Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.



Dostępność sprawdzono: 05.07.2019 r.