Świetlice środowiskowe: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 29: | Linia 29: | ||
− | *[http://sciaga.pl/tekst/58643-59-swietlice_srodowiskowe Świetlice środowiskowe : | + | *[http://sciaga.pl/tekst/58643-59-swietlice_srodowiskowe Świetlice środowiskowe] ''Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.'' |
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/po5/PO513.pdf Placówki wsparcia dziennego w systemie pomocy rodzinie dysfunkcyjnej] | *[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/po5/PO513.pdf Placówki wsparcia dziennego w systemie pomocy rodzinie dysfunkcyjnej] |
Wersja z 12:00, 5 lip 2019
Definicje
Portale, serwisy
- Fundacja Integracji Społecznej „Prom” to fundacja założona w 2004 r. Celem jest integracja poprzez zabawę i edukację. Fundacja działa na rzecz dzieci wykluczonych, zakłada kluby integracyjne dla dzieci
Podstawy prawne
Artykuły
- O pracy środowiskowej jako alternatywie dla zabiegów resocjalizacyjnych - z doświadczeń praktycznych / Maciej Bernasiewicz, Małgorzata Wałach. Praca z młodymi wolontariuszami w środowisku otwartym wśród “dzieci ulicy” oraz praca świetlicowa wykorzystująca metodę społeczności korekcyjnej
- Świetlice środowiskowe Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.
Dostępność sprawdzono: 05.07.2019 r.