Dzieci niepełnosprawne ruchowo: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 21: Linia 21:
  
 
*[https://www.far.org.pl/phocadownload/2015_far_skrypty/skrypt-11_wplyw-emocji-modziezy.pdf  Wpływ emocji towarzyszących uszkodzeniom fizycznym na adaptację młodzieży z niepełnosprawnością ruchową. Sztuka panowania nad emocjami warunkiem życiowej skuteczności. / Iwona Boczar] ''Publikacja Fundacji Aktywnej Rehabilitacji, której celem jest pomoc osobom z trwałymi uszkodzeniami rdzenia kręgowego poruszającym się na wózkach inwalidzkich w powrocie do aktywnego życia i nauki.''
 
*[https://www.far.org.pl/phocadownload/2015_far_skrypty/skrypt-11_wplyw-emocji-modziezy.pdf  Wpływ emocji towarzyszących uszkodzeniom fizycznym na adaptację młodzieży z niepełnosprawnością ruchową. Sztuka panowania nad emocjami warunkiem życiowej skuteczności. / Iwona Boczar] ''Publikacja Fundacji Aktywnej Rehabilitacji, której celem jest pomoc osobom z trwałymi uszkodzeniami rdzenia kręgowego poruszającym się na wózkach inwalidzkich w powrocie do aktywnego życia i nauki.''
 +
  
 
'''Program'''
 
'''Program'''

Wersja z 14:27, 15 maj 2019


Portale, serwisy, fora

  • Portal Fundacji Promyk Słońca zawierający informacje o działalności fundacji, o szkoleniach rodziców dzieci niepełnosprawnych i zagrożonych niepełnosprawnością, żłobkach i przychodniach fundacji. W portalu udostępnione są artykuły o rehabilitacji dzieci.


Książki


Program

(IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną w edukacji przedszkolnej. / Anna Stelmaszewska]


Artykuły


Zestawienie bibliograficzne


Pakiety edukacyjne



Dostępność sprawdzono: 14 maja 2019 r.