Dzieci niepełnosprawne ruchowo: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 23: Linia 23:
 
*[https://www.far.org.pl/phocadownload/2015_far_skrypty/skrypt-11_wplyw-emocji-modziezy.pdf  Wpływ emocji towarzyszących uszkodzeniom fizycznym na adaptację młodzieży z niepełnosprawnością ruchową. Sztuka panowania nad emocjami warunkiem życiowej skuteczności. / Iwona Boczar] ''Publikacja Fundacji Aktywnej Rehabilitacji, której celem jest pomoc osobom z trwałymi uszkodzeniami rdzenia kręgowego poruszającym się na wózkach inwalidzkich w powrocie do aktywnego życia i nauki.''
 
*[https://www.far.org.pl/phocadownload/2015_far_skrypty/skrypt-11_wplyw-emocji-modziezy.pdf  Wpływ emocji towarzyszących uszkodzeniom fizycznym na adaptację młodzieży z niepełnosprawnością ruchową. Sztuka panowania nad emocjami warunkiem życiowej skuteczności. / Iwona Boczar] ''Publikacja Fundacji Aktywnej Rehabilitacji, której celem jest pomoc osobom z trwałymi uszkodzeniami rdzenia kręgowego poruszającym się na wózkach inwalidzkich w powrocie do aktywnego życia i nauki.''
  
*[https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=112&ved=0ahUKEwjR_erDpt3SAhXI2SwKHdl2Ads4bhAWCCIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.ojs.ukw.edu.pl%2Findex.php%2Fjohs%2Farticle%2Fdownload%2F3660%2Fpdf&usg=AFQjCNGfWFmLjoLA1SZFsc27XoRzoSnpJw&bvm=bv.149760088,d.bGg&cad=rja Sytuacja dziecka niepełnosprawnego w szkole. / Magdalena Kunysz-Rozborska ]
+
*[https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=112&ved=0ahUKEwjR_erDpt3SAhXI2SwKHdl2Ads4bhAWCCIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.ojs.ukw.edu.pl%2Findex.php%2Fjohs%2Farticle%2Fdownload%2F3660%2Fpdf&usg=AFQjCNGfWFmLjoLA1SZFsc27XoRzoSnpJw&bvm=bv.149760088,d.bGg&cad=rja Sytuacja dziecka niepełnosprawnego w szkole. / Magdalena Kunysz-Rozborska ] ''Artykuł ma na celu ukazanie wybranych aspektów sytuacji, w jakiej znajduje się dziecko niepełnosprawne umysłowo lub fizycznie w szkole pośród swoich w pełni sprawnych rówieśników.''
  
 
*[http://cwro.edu.pl/public/content/File/dorobek/konferencje/Dysleksja%20zaburzenia%20tow/link3_Magdalena-Loska.pdf  Wpływ zaburzeń ruchowych na możliwości opanowania techniki czytania i pisania oraz funkcjonowania w roli ucznia. / Magdalena Loska]
 
*[http://cwro.edu.pl/public/content/File/dorobek/konferencje/Dysleksja%20zaburzenia%20tow/link3_Magdalena-Loska.pdf  Wpływ zaburzeń ruchowych na możliwości opanowania techniki czytania i pisania oraz funkcjonowania w roli ucznia. / Magdalena Loska]

Wersja z 14:46, 13 maj 2019


Portale, serwisy, fora

  • Portal Fundacji Promyk Słońca zawierający informacje o działalności fundacji, o szkoleniach rodziców dzieci niepełnosprawnych i zagrożonych niepełnosprawnością, żłobkach i przychodniach fundacji. W portalu udostępnione są artykuły o rehabilitacji dzieci.


Książki


Artykuły


Zestawienie bibliograficzne


Pakiety edukacyjne



Dostępność sprawdzono: 28 listopada 2018 r.