Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Dodanie definicji wg Okonia)
(Dodano jeden artykuł A. Krasińskiego)
Linia 13: Linia 13:
  
 
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. ''
 
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. ''
 +
 +
*[http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Seminare_Poszukiwania_naukowe/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98.pdf Teoria kształcenia wielostronnego / Andrzej Krasiński.]''Teoria kształcenia wielostronnego Wincentego Okonia w dydaktyce szkolnej i katechetycznej.''
  
  

Wersja z 11:13, 2 sty 2019


 

Definicja


Artykuły


Scenariusze zajęć


Materiały, referaty



Dostępność sprawdzono: 02 stycznia 2019 r.