Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Dodanie definicji wg Okonia) |
(Dodano jeden artykuł A. Krasińskiego) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. '' | *[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. '' | ||
+ | |||
+ | *[http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Seminare_Poszukiwania_naukowe/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98.pdf Teoria kształcenia wielostronnego / Andrzej Krasiński.]''Teoria kształcenia wielostronnego Wincentego Okonia w dydaktyce szkolnej i katechetycznej.'' | ||
Wersja z 11:13, 2 sty 2019
Definicja
- Teoria kształcenia wielostronnego / W. Okoń. Definicja.
Artykuły
- Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach. Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów.
- Teoria kształcenia wielostronnego / Andrzej Krasiński.Teoria kształcenia wielostronnego Wincentego Okonia w dydaktyce szkolnej i katechetycznej.
Scenariusze zajęć
Dostępność sprawdzono: 02 stycznia 2019 r.