Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Aktualizacja, usunięcie linków nieaktywnych)
Linia 8: Linia 8:
 
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. ''
 
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. ''
  
*[http://www.profesor.pl/mat/na9/pokaz_material_tmp.php?plik=na9/na9_t_lewandowska_040320_1.php&id_m=9808 Kształtowanie wielostronne i nauczanie problemowe na lekcjach historii w klasie IV / Teresa Lewandowska]. ''Cztery drogi uczenia się: przyswajanie, odkrywanie, przeżywanie i działanie. ''
 
  
*[http://polanki.republika.pl/art3.html Nauczanie programowane i problemowe w aspekcie procesu nauczania wielostronnego / Mariola Wichowska ]. ''Łączenie różnych metod nauczania. ''
+
| stopka= 02 stycznia 2019 r.
 
 
 
 
| stopka= 22 sierpnia 2018 r.
 
 
}}
 
}}

Wersja z 10:59, 2 sty 2019


 

Artykuły



Dostępność sprawdzono: 02 stycznia 2019 r.