Dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 49: Linia 49:
 
*[https://www.kul.pl/files/1212/gfx/2012_czuba.pdf Dzieci wielorako niepełnosprawne a terapia Integracji Sensorycznej (SI) / Barbara Czuba]
 
*[https://www.kul.pl/files/1212/gfx/2012_czuba.pdf Dzieci wielorako niepełnosprawne a terapia Integracji Sensorycznej (SI) / Barbara Czuba]
  
 +
*[https://www.ore.edu.pl/wp-content/plugins/download-attachments/includes/download.php?id=6164 Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną w edukacji przedszkolnej / Anna Stelmaszewska]
  
 +
*[https://kn.pfron.org.pl/download/5/813/06BogumilaBobik.pdf Stymulacja dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością w elastycznym systemie edukacji. Zalecany model a rzeczywistość / Bogumiła Bobik]. ''Rewalidacja i edukacja, organizacja zajęć, studium przypadku: dziecko z autyzmem i głęboką niepełnosprawnością intelektualną.''
  
| stopka=26 czerwca 2018 r.  
+
 
 +
| stopka=28 grudnia 2018 r.  
 
}}
 
}}

Wersja z 10:07, 28 gru 2018



Multimedia


Książka


Artykuły



Dostępność sprawdzono: 28 grudnia 2018 r.