Andragogika - zagadnienia ogólne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 52: Linia 52:
 
*[http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/66/id/1263 Negatywne aspekty uczestnictwa w edukacji w opiniach uczących się dorosłych.] ''Artykuł Aleksandry Litawy i Zofii Szaroty.''
 
*[http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/66/id/1263 Negatywne aspekty uczestnictwa w edukacji w opiniach uczących się dorosłych.] ''Artykuł Aleksandry Litawy i Zofii Szaroty.''
  
*[http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/73/id/1336 Wpływ edukacji formalnej na włączenie finansowe w zakresie usług płatniczych.] ''Artykuł Michała Polasika, Agnieszki Huterskiej i Andrzeja Melera.'
+
*[http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/65/id/1248 Mentoring: przyszłość nauczania osób dorosłych - recenzja.] ''Recenzja książki  L.J. Zachary The Mentor's Guide: Facilitating Effective Learning Relationships autostwa Iwony Gierłach i Tadeusza Gadacza.''
 +
 
 +
*[https://ec.europa.eu/epale/pl/blog/andragog-czyli-co-pani-robi Andragog, czyli: co pani robi?.] ''wpis Moniki Gromadzkiej zamieszczony na blogu  Elektronicznej platformy na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE).''
 +
 
 +
*[http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/73/id/1336 Wpływ edukacji formalnej na włączenie finansowe w zakresie usług płatniczych.] ''Artykuł Michała Polasika, Agnieszki Huterskiej i Andrzeja Melera.''
  
 
*[http://www.ata.edu.pl/rocznik-andragogiczny.html Archiwalne numery Rocznika Andragogicznego.] ''dostępne na stronie Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego.''
 
*[http://www.ata.edu.pl/rocznik-andragogiczny.html Archiwalne numery Rocznika Andragogicznego.] ''dostępne na stronie Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego.''
Linia 77: Linia 81:
  
  
|stopka= 12 października 2018 r.
+
|stopka= 21 grudnia 2018 r.
 
}}
 
}}

Wersja z 18:37, 21 gru 2018


 


Artykuły


Zestawienia bibliograficzne




Dostępność sprawdzono: 21 grudnia 2018 r.