Nagroda i kara: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 22: | Linia 22: | ||
*[https://pm39lodz.wikom.pl/uploads/5e4485024737a/pages/28/content/konsekwencje.pdf Konsekwencje jako skuteczny środek wychowawczy / Nina Olszewska.] | *[https://pm39lodz.wikom.pl/uploads/5e4485024737a/pages/28/content/konsekwencje.pdf Konsekwencje jako skuteczny środek wychowawczy / Nina Olszewska.] | ||
+ | |||
+ | *[https://repozytorium.ukw.edu.pl/bitstream/handle/item/958/Emilia%20Wasilewska%20Kary%20cielesne%20w%20kontekscie%20paradygmatycznego%20przej%C5%9Bcia%20w%20ujeciu%20celu%20wychowania.pdf?sequence=1&isAllowed=y Kary cielesne w kontekście paradygmatycznego przejścia w ujęciu celu wychowania / Emilia Wasilewska.] | ||
*[http://www.sp.poniatowa.pl/art128.htm Nagrody i kary w wychowaniu i kształceniu dzieci i młodzieży / Stella Sawczuk-Siekierka.] | *[http://www.sp.poniatowa.pl/art128.htm Nagrody i kary w wychowaniu i kształceniu dzieci i młodzieży / Stella Sawczuk-Siekierka.] |
Wersja z 15:15, 11 lip 2023
Baza bibliograficzna EDUKACJA
- Nagroda, kara w wychowaniu wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Artykuły
- Psychologiczne wspieranie pożądanych zachowań - rola kar i nagród w wychowaniu / Joanna Kręcichwost.
- Kary cielesne w kontekście paradygmatycznego przejścia w ujęciu celu wychowania / Emilia Wasilewska.
Zestawienia bibliograficzne
Dostępność sprawdzono: 21 stycznia 2023 r.