Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[kategoria:PEDAGOGIKA ALTERNATYWNA]] | [[kategoria:PEDAGOGIKA ALTERNATYWNA]] | ||
− | {{Hasla | + | {{Hasla| tytuł=| treść= |
− | | tytuł= | + | '' |
− | | treść= | ||
'''Artykuły''' | '''Artykuły''' | ||
Wersja z 13:57, 12 lut 2018
Artykuły
- Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach. Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów.
- Kształtowanie wielostronne i nauczanie problemowe na lekcjach historii w klasie IV / Teresa Lewandowska. Cztery drogi uczenia się: przyswajanie, odkrywanie, przeżywanie i działanie.
- Nauczanie programowane i problemowe w aspekcie procesu nauczania wielostronnego / Mariola Wichowska . Łączenie różnych metod nauczania.
Dostępność sprawdzono: 22 marca 2017 r.