Wewnątrzszkolny system oceniania: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 14: Linia 14:
  
 
*[http://dziennikustaw.gov.pl/du/2017/1651 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych]
 
*[http://dziennikustaw.gov.pl/du/2017/1651 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych]
 +
 +
 +
'''Książki'''
 +
 +
* [http://produkty.ibe.edu.pl/docs/raporty/ibe-ee-raport-systemy-oceniania-w-szkole-prawo-i-praktyka.pdf Systemy oceniania w szkole - prawo i praktyka] / Kamil Sijko, Andrzej Walczak, Dorota Wiszejko-Wierzbicka ''Raport z badania na temat stopnia, w jakim szkoły wykorzystują nadaną im przepisami prawa autonomię w zakresie tworzenia własnych systemów oceniania opracowany przez Instytut Badań Edukacyjnych w 2011 r.''
  
  

Wersja z 10:04, 7 lis 2018


Definicje


Podstawy prawne


Książki

  • Systemy oceniania w szkole - prawo i praktyka / Kamil Sijko, Andrzej Walczak, Dorota Wiszejko-Wierzbicka Raport z badania na temat stopnia, w jakim szkoły wykorzystują nadaną im przepisami prawa autonomię w zakresie tworzenia własnych systemów oceniania opracowany przez Instytut Badań Edukacyjnych w 2011 r.


Artykuły

  • Dydaktyka przedmiotowa / Ewa Janeczek Wykład w formie prezentacji omawiający poszczególne rodzaje oceniania szkolnego. Przedstawia ich charakterystykę, założenia i cele.
  • Ocena szkolna a dydaktyka / Urszula Konsek Wady oceniania tradycyjnego, wychowawcza rola oceniania, znaczenie treści nauczania w ocenianiu szkolnym.


Zestawienia bibliograficzne



Dostępność sprawdzono: 07 listopada 2018 r.