Praca w grupie: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 20: Linia 20:
  
 
*[https://www.profesor.pl/mat/pd1/pd1_m_mazur_roik_030324_1.pdf Cele i zasady pracy zespołowej, organizacja pracy w zespole / Małgorzata Mazur-Roik.] ''Artykuł zawierający dwa scenariusze dla lekcji na temat Ustanowienie reguł grupowych oraz Moje prawa - Twoje prawa.''
 
*[https://www.profesor.pl/mat/pd1/pd1_m_mazur_roik_030324_1.pdf Cele i zasady pracy zespołowej, organizacja pracy w zespole / Małgorzata Mazur-Roik.] ''Artykuł zawierający dwa scenariusze dla lekcji na temat Ustanowienie reguł grupowych oraz Moje prawa - Twoje prawa.''
 
*[https://www.portaloswiatowy.pl/organizacja-zajec-szkolnych/nie-boj-sie-pracy-w-grupie-jest-na-nia-sposob-9627.html Nie bój się pracy w grupie! Jest na nia sposób / Małgorzata Celuch.] '' Artykuł omawiający istotę, cele, etapy, formy, zasady oceniania pracy grupowej.''
 
 
    
 
    
 
*[http://www.profesor.pl/publikacja,6136,Artykuly,Praca-w-grupach-forma-pracy-wspomagajaca-aktywizujace-metody-nauczania Praca w grupach - forma pracy wspomagająca aktywizujące metody nauczania / Małgorzata Żyśko.].''
 
*[http://www.profesor.pl/publikacja,6136,Artykuly,Praca-w-grupach-forma-pracy-wspomagajaca-aktywizujace-metody-nauczania Praca w grupach - forma pracy wspomagająca aktywizujące metody nauczania / Małgorzata Żyśko.].''
Linia 35: Linia 33:
  
 
   
 
   
| stopka= 28 października 2021 r.
+
| stopka= 29 grudnia 2021 r.
 
}}
 
}}

Wersja z 10:17, 29 gru 2021


EDUKACJA – baza bibliograficzna artykułów z czasopism

  • Praca w grupie wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Książki

  • Praca w grupach. Organizacja zespołów i dylematy oceny / Jolanta Kuklińska. Autorka omawia kolejno cele wychowawcze i dydaktyczne realizowane przez nauczycieli poprzez organizację pracy w grupach, wpływ współpracy na uczniów, zasady doboru uczniów do zespołów, aspekty uczenia się we współpracy, wpływ obecności innych na wykonywanie pracy, formy pracy w grupach i ocenę pracy zespołowej, kontrakt grupowy, ocenę indywidualną i zespołową projektu oraz cechy dobrej grupy. Publikację wzbogacają załączniki: arkusz oceny prezentacji dla uczniów, zadania łatwe i trudne oraz wnioski, fragment przedmiotowych zasad oceniania - ocena pracy w grupach na lekcji.


Artykuły



Dostępność sprawdzono: 29 grudnia 2021 r.