Komunikacja międzypokoleniowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 93: Linia 93:
  
 
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/11221/Ksi%C4%85%C5%BCka%202%20-%20%20%2812%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y Genogram jako narzędzie służące do badania relacji międzypokoleniowych w rodzinie / Beata Ziębińska] ''Genogram jako narzędzie umożliwiające badanie struktur rodzinnych. Plik w formacie pdf.''
 
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/11221/Ksi%C4%85%C5%BCka%202%20-%20%20%2812%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y Genogram jako narzędzie służące do badania relacji międzypokoleniowych w rodzinie / Beata Ziębińska] ''Genogram jako narzędzie umożliwiające badanie struktur rodzinnych. Plik w formacie pdf.''
 
*[https://repozytorium.uph.edu.pl/bitstream/handle/11331/2116/Roguska.A._iGeneration_Jezyk_komunikacji_i_konsekwencje_budowania-relacji_z_innymi_pokoleniami_X_i_Y.pdf?sequence=1 IGenration. Język komunikacji i konsekwencje budowania relacji z innymi pokoleniami "X" i "Y" / Agnieszka Roguska] ''Specyfika iGeneration. Plik w formacie pdf.''
 
  
 
*[https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwir6vSQvrnbAhXUxKYKHZbxD9AQFghrMAc&url=http%3A%2F%2Fwww.ojs.ukw.edu.pl%2Findex.php%2Fjohs%2Farticle%2Fdownload%2F3868%2Fpdf&usg=AOvVaw2_Vd-IIhSK0Y_SY8WFmDk0 Integracja międzypokoleniowa przedszkolaków z seniorami. Cz. II. Opinie rodziców dzieci w wieku przedszkolnym / Jadwiga Bąk i in.] ''Rodzaje aktywności seniorów z przedszkolakami. Plik w formacie pdf.''
 
*[https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwir6vSQvrnbAhXUxKYKHZbxD9AQFghrMAc&url=http%3A%2F%2Fwww.ojs.ukw.edu.pl%2Findex.php%2Fjohs%2Farticle%2Fdownload%2F3868%2Fpdf&usg=AOvVaw2_Vd-IIhSK0Y_SY8WFmDk0 Integracja międzypokoleniowa przedszkolaków z seniorami. Cz. II. Opinie rodziców dzieci w wieku przedszkolnym / Jadwiga Bąk i in.] ''Rodzaje aktywności seniorów z przedszkolakami. Plik w formacie pdf.''
Linia 103: Linia 101:
  
 
*[https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/19604/manuscript%20Integracja%20wiekowa.pdf?sequence=1&isAllowed=y Integracja wiekowa / A. Klimczuk] ''Normy społeczne i wiekowe dotyczące akceptowalnych ról i związków poszczególnych grup wieku. Plik w formacie pdf.''
 
*[https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/19604/manuscript%20Integracja%20wiekowa.pdf?sequence=1&isAllowed=y Integracja wiekowa / A. Klimczuk] ''Normy społeczne i wiekowe dotyczące akceptowalnych ról i związków poszczególnych grup wieku. Plik w formacie pdf.''
 
  
 
*[https://www.rpo.gov.pl/sites/default/files/Broszura_dialog_miedzypokoleniowy.pdf Jak kształtować partnerskie relacje międzypokoleniowe : osoby starsze w oczach młodzieży i młodzież w oczach starszych / red. Barbara Imiołczyk] ''Metoda warsztatowa jako instrument rozwijania kultury dialogu międzypokoleniowego. Plik w formacie pdf.''
 
*[https://www.rpo.gov.pl/sites/default/files/Broszura_dialog_miedzypokoleniowy.pdf Jak kształtować partnerskie relacje międzypokoleniowe : osoby starsze w oczach młodzieży i młodzież w oczach starszych / red. Barbara Imiołczyk] ''Metoda warsztatowa jako instrument rozwijania kultury dialogu międzypokoleniowego. Plik w formacie pdf.''
Linia 112: Linia 109:
  
 
*[https://sbc.org.pl/Content/96342/doktorat3452.pdf Język i  styl  młodego  pokolenia  w  kontekście przemian  kulturowych  (na  przykładzie  dyskursu  na forach  internetowych) / Beata Wrona] ''
 
*[https://sbc.org.pl/Content/96342/doktorat3452.pdf Język i  styl  młodego  pokolenia  w  kontekście przemian  kulturowych  (na  przykładzie  dyskursu  na forach  internetowych) / Beata Wrona] ''
 +
 +
*[https://repozytorium.uph.edu.pl/bitstream/handle/11331/2116/Roguska.A._iGeneration_Jezyk_komunikacji_i_konsekwencje_budowania-relacji_z_innymi_pokoleniami_X_i_Y.pdf?sequence=1 IGenration. Język komunikacji i konsekwencje budowania relacji z innymi pokoleniami "X" i "Y" / Agnieszka Roguska] ''Specyfika iGeneration. Plik w formacie pdf.''
  
 
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/1429/2011_01_Michalski_141_156.pdf?sequence=1&isAllowed=y Kim jest postmodernistyczny homo oeconomicus, czyli pytanie o współczesne relacje pomiędzy rodziną a rynkiem / Michał Adam Michalski] ''Człowiek społeczno-ekonomiczny a relacje w rodzinie . Plik w formacie pdf.''   
 
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/1429/2011_01_Michalski_141_156.pdf?sequence=1&isAllowed=y Kim jest postmodernistyczny homo oeconomicus, czyli pytanie o współczesne relacje pomiędzy rodziną a rynkiem / Michał Adam Michalski] ''Człowiek społeczno-ekonomiczny a relacje w rodzinie . Plik w formacie pdf.''   

Wersja z 12:22, 6 lip 2021


Portale, serwisy


Baza bibliograficzna EDUKACJA

  • Komunikacja międzypokoleniowa wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Artykuły

  • Dziadkowie i wnuki Sonda na temat bycia „dziadkami”, z punktu widzenia dziadków i ich wnuków .
  • Kompetencje komunikacyjne Rola komunikacji międzypokoleniowej, która wpływa na kształtowanie się kompetencji. Informacje zawarte są na stronie Studenckiego Koła Naukowego Gerontopedagogiki Uniwersytetu Opolskiego.
  • [file:///C:/Users/zbiory_wyp/Downloads/2.Starsi%20i%20m%20odzi%20w%20dialogu.pdf starsi i młodzi w dialogu międzypokoleniowym / Ewa Wiśniewska] Korzyści indywidualne i społeczne dialogu międzypokoleniowego. Plik w formacie pdf.


Zestawienia bibliograficzne



Dostępność sprawdzono: 6 lipca 2021 r. Czas.gif