Technologie informacyjne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 281: Linia 281:
 
*[https://www.ore.edu.pl/wp-content/plugins/download-attachments/includes/download.php?id=30690 Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkole podstawowej - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i kształcenie na odległość / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska] ''TIK jako narzędzie w pracy z uczniami ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. Plik w formacie pdf.''
 
*[https://www.ore.edu.pl/wp-content/plugins/download-attachments/includes/download.php?id=30690 Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkole podstawowej - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i kształcenie na odległość / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska] ''TIK jako narzędzie w pracy z uczniami ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. Plik w formacie pdf.''
  
*https://www.researchgate.net/publication/335192929_Wykorzystanie_TIK_na_lekcjach_geografii_w_kontekscie_nowej_podstawy_programowej_do_szkoly_ponadpodstawowej Wykorzystanie TIK na lekcjach geograi w kontekście nowej podstawy programowej do szkoły ponadpodstawowej / Artur Żyto, Małgorzata Cichoń] ''Reforma edukacji poprzez wykorzystywanie przez nauczycieli i uczniów techno-logii informacyjno-komunikacyjnych. Plik w formacie pdf.''
+
*[https://www.researchgate.net/profile/Zyto-Artur/publication/335192929_Wykorzystanie_TIK_na_lekcjach_geografii_w_kontekscie_nowej_podstawy_programowej_do_szkoly_ponadpodstawowej/links/5d55cf5945851545af4674cc/Wykorzystanie-TIK-na-lekcjach-geografii-w-kontekscie-nowej-podstawy-programowej-do-szkoly-ponadpodstawowej.pdf Wykorzystanie TIK na lekcjach geograi w kontekście nowej podstawy programowej do szkoły ponadpodstawowej / Artur Żyto, Małgorzata Cichoń] ''Reforma edukacji poprzez wykorzystywanie przez nauczycieli i uczniów techno-logii informacyjno-komunikacyjnych. Plik w formacie pdf.''
  
*https://iss.up.krakow.pl/wp-content/uploads/sites/13/2021/01/biss_13_e-book.pdf Wyzwania dla edukacji w sytuacji pandemii COVID-19 / red.  Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik] ''Działania obszaru edukacyjnego podczas pandemii. Plik w formacie pdf.''
+
*[https://iss.up.krakow.pl/wp-content/uploads/sites/13/2021/01/biss_13_e-book.pdf Wyzwania dla edukacji w sytuacji pandemii COVID-19 / red.  Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik] ''Działania obszaru edukacyjnego podczas pandemii. Plik w formacie pdf.''

Wersja z 09:13, 6 lip 2021

{{Hasla | tytuł= | treść=

Definicje

  • Definicja ICT Definicja zamieszczona na stronie Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.


Portale, serwisy


Baza bibliograficzna EDUKACJA

  • Technologie informacyjno-komunikacyjne wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Artykuły