Praca w grupie: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 12: Linia 12:
 
'''Książki'''
 
'''Książki'''
  
*[http://sodmidn.kielce.eu/sites/sodmidn.kielce.eu/files/biuletyny/biuletynpracawgrupach.pdf. Praca w grupach. Organizacja zespołów i dylematy oceny / Jolanta Kuklińska.] ''Autorka omawia kolejno cele wychowawcze i dydaktyczne realizowane przez nauczycieli poprzez organizację pracy w grupach, wpływ współpracy na uczniów, zasady doboru uczniów do zespołów, aspekty uczenia się we współpracy, wpływ obecności innych na wykonywanie pracy, formy pracy w grupach i ocenę pracy zespołowej, kontrakt grupowy, ocenę indywidualną i zespołową projektu oraz cechy dobrej grupy. Publikację wzbogacają załączniki: arkusz oceny prezentacji dla uczniów, zadania łatwe i trudne oraz wnioski, fragment przedmiotowych zasad oceniania - ocena pracy w grupach na lekcji.''
+
*[http://sodmidn.kielce.eu/sites/sodmidn.kielce.eu/files/biuletyny/biuletynpracawgrupach.pdf Praca w grupach. Organizacja zespołów i dylematy oceny / Jolanta Kuklińska.] ''Autorka omawia kolejno cele wychowawcze i dydaktyczne realizowane przez nauczycieli poprzez organizację pracy w grupach, wpływ współpracy na uczniów, zasady doboru uczniów do zespołów, aspekty uczenia się we współpracy, wpływ obecności innych na wykonywanie pracy, formy pracy w grupach i ocenę pracy zespołowej, kontrakt grupowy, ocenę indywidualną i zespołową projektu oraz cechy dobrej grupy. Publikację wzbogacają załączniki: arkusz oceny prezentacji dla uczniów, zadania łatwe i trudne oraz wnioski, fragment przedmiotowych zasad oceniania - ocena pracy w grupach na lekcji.''
  
 
   
 
   

Wersja z 10:26, 3 lip 2020


EDUKACJA – baza bibliograficzna artykułów z czasopism

  • Praca w grupie wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Książki

  • Praca w grupach. Organizacja zespołów i dylematy oceny / Jolanta Kuklińska. Autorka omawia kolejno cele wychowawcze i dydaktyczne realizowane przez nauczycieli poprzez organizację pracy w grupach, wpływ współpracy na uczniów, zasady doboru uczniów do zespołów, aspekty uczenia się we współpracy, wpływ obecności innych na wykonywanie pracy, formy pracy w grupach i ocenę pracy zespołowej, kontrakt grupowy, ocenę indywidualną i zespołową projektu oraz cechy dobrej grupy. Publikację wzbogacają załączniki: arkusz oceny prezentacji dla uczniów, zadania łatwe i trudne oraz wnioski, fragment przedmiotowych zasad oceniania - ocena pracy w grupach na lekcji.


Artykuły



Dostępność sprawdzono: 30 czerwca 2020 r.