Coaching: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 11: | Linia 11: | ||
'''Baza bibliograficzna Edukacja''' | '''Baza bibliograficzna Edukacja''' | ||
− | *[https://aleph.dbp. | + | *[https://aleph.dbp.dolnyslask.pl/F?func=find-b&find_code=WTI&request=coaching%3F&adjacent=N&local_base=DBP03&x=0&y=0&filter_code_2=WYR&filter_request_2=&filter_code_3=WYR&filter_request_3= Coaching ] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.'' |
Wersja z 11:16, 24 maj 2022
Definicje
- Coaching - definicja zagadnienia, pochodząca z zasobów Wolnej encyklopedii Wikipedia.
Baza bibliograficzna Edukacja
- Coaching wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Multimedia
- Narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela Prezentacja omawiająca zagadnienia: co to jest coaching, cechy procesu, cechy coacha, sposoby prowadzenia rozmowy, techniki, aktywne słuchanie, korzyści wykorzystywania coachingu dla ucznia i nauczyciela.
Książki
- Elementy coachingu w pracy nauczyciela : przewodnik dla szkół W publikacji omówiono następujące zagadnienia: co to jest coaching, inteligencja emocjonalna, model osobowości człowieka, pamięć, proces coachingu, kompetencje i umiejętności coacha, zarządzanie zespołem.
Artykuły
- Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim / Agnieszka Grzymkowska Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole.
- Coaching w szkole / Tomasz Tokarz Poruszenie problematyki dotyczącej coachingu w szkole, wymogów realizacji coachingowego podejścia przez nauczyciela, wątpliwości dotyczących wprowadzania coachingu do szkól oraz wykorzystywanych technik coachingu.
- Wykorzystanie coachingu w pracy nauczyciela / Aleksandra Skwara Wykorzystanie coachingu w podnoszeniu kompetencji zawodowych nauczycieli.
Dostępność sprawdzono: 25 marca 2020 r.