Coaching: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 12: Linia 12:
  
 
*[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-b&find_code=WTI&request=coaching%3F&adjacent=N&local_base=DBP03&x=0&y=0&filter_code_2=WYR&filter_request_2=&filter_code_3=WYR&filter_request_3= Coaching ] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.''
 
*[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-b&find_code=WTI&request=coaching%3F&adjacent=N&local_base=DBP03&x=0&y=0&filter_code_2=WYR&filter_request_2=&filter_code_3=WYR&filter_request_3= Coaching ] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.''
 +
 +
 +
'''Multimedia'''
 +
 +
*[https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiU0f2Ou47pAhVC0aYKHRYmCv0QFjAIegQICRAB&url=https%3A%2F%2Fslideplayer.pl%2Fslide%2F9268690%2F&usg=AOvVaw03kVrCKHjsbnSbjkjG8v-l Narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela] ''Prezentacja omawiająca zagadnienia: co to jest coaching, cechy procesu, cechy coacha, sposoby prowadzenia rozmowy, techniki, aktywne słuchanie, korzyści wykorzystywania coachingu dla ucznia i nauczyciela. ''
  
  

Wersja z 21:55, 29 kwi 2020


Definicje

  • Coaching - definicja zagadnienia, pochodząca z zasobów Wolnej encyklopedii Wikipedia.


Baza bibliograficzna Edukacja

  • Coaching wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.


Multimedia

  • Narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela Prezentacja omawiająca zagadnienia: co to jest coaching, cechy procesu, cechy coacha, sposoby prowadzenia rozmowy, techniki, aktywne słuchanie, korzyści wykorzystywania coachingu dla ucznia i nauczyciela.


Książki


Artykuły

  • Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim / Agnieszka Grzymkowska Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole.
  • Coaching w szkole / Tomasz Tokarz Poruszenie problematyki dotyczącej coachingu w szkole, wymogów realizacji coachingowego podejścia przez nauczyciela, wątpliwości dotyczących wprowadzania coachingu do szkól oraz wykorzystywanych technik coachingu.



Dostępność sprawdzono: 25 marca 2020 r.