Coaching: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 23: | Linia 23: | ||
*[https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&ved=2ahUKEwiE0P21uI7pAhXLwMQBHaeRDkg4ChAWMAF6BAgDEAE&url=https%3A%2F%2Fwww.ore.edu.pl%2Fwp-content%2Fplugins%2Fdownload-attachments%2Fincludes%2Fdownload.php%3Fid%3D6422&usg=AOvVaw1VbI5yeGm8Vx3eL7WQWD-B Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim / Agnieszka Grzymkowska ] ''Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole. '' | *[https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&ved=2ahUKEwiE0P21uI7pAhXLwMQBHaeRDkg4ChAWMAF6BAgDEAE&url=https%3A%2F%2Fwww.ore.edu.pl%2Fwp-content%2Fplugins%2Fdownload-attachments%2Fincludes%2Fdownload.php%3Fid%3D6422&usg=AOvVaw1VbI5yeGm8Vx3eL7WQWD-B Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim / Agnieszka Grzymkowska ] ''Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole. '' | ||
− | + | *[http://edukacjananowo.pl/coaching-w-szkole/ Coaching w szkole / Tomasz Tokarz] ''Poruszenie problematyki dotyczącej coachingu w szkole, wymogów realizacji coachingowego podejścia przez nauczyciela, wątpliwości dotyczących wprowadzania coachingu do szkól oraz wykorzystywanych technik coachingu. '' | |
| stopka= | | stopka= | ||
}} | }} |
Wersja z 21:38, 29 kwi 2020
Definicje
- Coaching - definicja zagadnienia, pochodząca z zasobów Wolnej encyklopedii Wikipedia.
Baza bibliograficzna Edukacja
- Coaching wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Książki
- Elementy coachingu w pracy nauczyciela : przewodnik dla szkół W publikacji omówiono następujące zagadnienia: co to jest coaching, inteligencja emocjonalna, model osobowości człowieka, pamięć, proces coachingu, kompetencje i umiejętności coacha, zarządzanie zespołem.
Artykuły
- Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim / Agnieszka Grzymkowska Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole.
- Coaching w szkole / Tomasz Tokarz Poruszenie problematyki dotyczącej coachingu w szkole, wymogów realizacji coachingowego podejścia przez nauczyciela, wątpliwości dotyczących wprowadzania coachingu do szkól oraz wykorzystywanych technik coachingu.
Dostępność sprawdzono: