Coaching: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 12: | Linia 12: | ||
*[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-b&find_code=WTI&request=coaching%3F&adjacent=N&local_base=DBP03&x=0&y=0&filter_code_2=WYR&filter_request_2=&filter_code_3=WYR&filter_request_3= Coaching ] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.'' | *[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-b&find_code=WTI&request=coaching%3F&adjacent=N&local_base=DBP03&x=0&y=0&filter_code_2=WYR&filter_request_2=&filter_code_3=WYR&filter_request_3= Coaching ] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.'' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | '''Książki''' | ||
+ | |||
+ | *[https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiU0f2Ou47pAhVC0aYKHRYmCv0QFjAAegQIAhAB&url=http%3A%2F%2Fwww.publikacje.edu.pl%2Fpdf%2F13032.pdf&usg=AOvVaw02pHazHSJ3KPdJeP7WAfNG Elementy coachingu w pracy nauczyciela : przewodnik dla szkół] ''W publikacji omówiono następujące zagadnienia: co to jest coaching, inteligencja emocjonalna, model osobowości człowieka, pamięć, proces coachingu, kompetencje i umiejętności coacha, zarządzanie zespołem. '' | ||
Wersja z 21:28, 29 kwi 2020
Definicje
- Coaching - definicja zagadnienia, pochodząca z zasobów Wolnej encyklopedii Wikipedia.
Baza bibliograficzna Edukacja
- Coaching wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Książki
- Elementy coachingu w pracy nauczyciela : przewodnik dla szkół W publikacji omówiono następujące zagadnienia: co to jest coaching, inteligencja emocjonalna, model osobowości człowieka, pamięć, proces coachingu, kompetencje i umiejętności coacha, zarządzanie zespołem.
Artykuły
- Coaching w pracy z zespołami nauczycielskim / Agnieszka Grzymkowska Artykuł ma na celu wyjaśnienie istoty coachingu na podstawie dwóch wybranych modeli (Model Kolba, Model GROW), w oparciu o które może zostać poprowadzona sesja coachingowa. Zamieszczono także propozycje praktycznego wykorzystania zaprezentowanych metod coachingowych do pracy z zespołami nauczycielskimi w szkole.
Dostępność sprawdzono: