Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 49: Linia 49:
 
*[http://dydaktykaogolnauam.blogspot.com/ Współczesne koncepcje kształcenia / Alicja Bystrzycka.]''Porównanie nauczania wielostronnego z nauczaniem problemowym i programowym.''
 
*[http://dydaktykaogolnauam.blogspot.com/ Współczesne koncepcje kształcenia / Alicja Bystrzycka.]''Porównanie nauczania wielostronnego z nauczaniem problemowym i programowym.''
  
*[https://womgorz.edu.pl/files/File/Pracownia_Metodyczna/Metody_ksztalcenia[1].pdf.]
+
*[https://womgorz.edu.pl/files/File/Pracownia_Metodyczna/Metody_ksztalcenia[1].pdf / Metody kształcenia według Okonia.]
  
 
| stopka= 03 lutego 2020 r.
 
| stopka= 03 lutego 2020 r.
 
}}
 
}}

Wersja z 13:38, 12 lut 2020


 

Definicja

Scenariusze zajęć

Multimedia

Książki

Artykuły

  • Teoria kształcenia wielostronnego / Andrzej Krasiński.Artykuł Teoria kształcenia wielostronnego Wincentego Okonia w dydaktyce szkolnej i katechetycznej, opracowany przez Muzeum Historii Polski do udostępniania w internecie, jest umieszczony w kolekcji cyfrowej bazhum.muzhp.pl gromadzącej zawartość polskich czasopism humanistycznych i społecznych.
  • Teoria kształcenia wielostronnego.Artykuł w trzech częściach, opracowany przez serwis DYDAKTYKA.info., zawierający przesłanki fizjologiczne i psychologiczne oraz cztery toki kształcenia
  • [1.pdf / Metody kształcenia według Okonia.]



Dostępność sprawdzono: 03 lutego 2020 r.