Wideotrening komunikacji: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m (sprawdzono 10, usunięto 2, edytowano 1 link) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
* [http://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU7572 Wideotrening Komunikacji (VIT) - w pracy nauczyciela szkoły podstawowej] ''Na stronie Ogólnopolskiego Katalogu Szkolnictwa opisano szkolenie typu VIT nauczyciela języka angielskiego i jego rezultaty. Trwało ono osiem miesięcy ,przeprowadzono pięć sesji ,które miały pomóc nauczycielowi uwierzyć w kompetencje w przekazywaniu treści programowych i w kierowaniu uczniami. " | * [http://szkolnictwo.pl/index.php?id=PU7572 Wideotrening Komunikacji (VIT) - w pracy nauczyciela szkoły podstawowej] ''Na stronie Ogólnopolskiego Katalogu Szkolnictwa opisano szkolenie typu VIT nauczyciela języka angielskiego i jego rezultaty. Trwało ono osiem miesięcy ,przeprowadzono pięć sesji ,które miały pomóc nauczycielowi uwierzyć w kompetencje w przekazywaniu treści programowych i w kierowaniu uczniami. " | ||
+ | * [https://polskiautyzm.pl/metoda-wideotreningu-komunikacji-vit Metoda Wideotreningu Komunikacji] ''Na Portalu Polski Autyzm przedstawiono korzyści z użycia kamery w pracy terapeutycznej.'' | ||
'''Artykuły''' | '''Artykuły''' |
Wersja z 11:42, 1 paź 2019
Portale, serwisy
- Wideotrening Komunikacji (VIT) - w pracy nauczyciela szkoły podstawowej Na stronie Ogólnopolskiego Katalogu Szkolnictwa opisano szkolenie typu VIT nauczyciela języka angielskiego i jego rezultaty. Trwało ono osiem miesięcy ,przeprowadzono pięć sesji ,które miały pomóc nauczycielowi uwierzyć w kompetencje w przekazywaniu treści programowych i w kierowaniu uczniami. "
- Metoda Wideotreningu Komunikacji Na Portalu Polski Autyzm przedstawiono korzyści z użycia kamery w pracy terapeutycznej.
Artykuły
- Wideotrening Komunikacji (VIT) - w pracy nauczyciela szkoły podstawowej / Barbara Berger - Nautiyal Opisano szkolenie typu VIT nauczyciela języka angielskiego i jego rezultaty. Trawło ono osiem miesięcy ,przeprowadzono pięć sesji ,które miały pomóc nauczycielowi uwierzyć w kompetencje w przekazywaniu treści programowych i w kierowaniu uczniami.
- VIT - wideotrening komunikacji / Marta Drabik Przedstawiono doświadczenia międzynarodowe i polskie zastosowania metody wszędzie tam gdzie ludzie komunikują się ze sobą i chcą podnieść swoje kompetencje.Propozycja wykorzystania wideotreningu w życiu codziennym rodziny w szkole ,hufcu pracy, firmie.
- Zastosowanie metody Video Interaction Training w Domu Dziecka / Dariusz Jakubiak Cele i sposób realizacji wdrażania treningu Video Komunikacji w Domu Dziecka.
- Praca z wychowankiem i jego rodziną - metoda wideotreningu komunikacji / Marta Drabik Strona zawiera założenia do pracy podczas wdrażania metody VIT w domach dziecka, wymieniono procesy rozwojowe jakie towarzyszą przy wprowadzaniu i utrwalaniu podstaw komunikacji w pracy z wychowankami.
- Metody wspomagania dziecka autystycznego / Klaudia Sania – Kawa Portal , którego celem jest dostarczanie rodzicom wiarygodnych, sprawdzonych i podanych w przystępny sposób informacji z zakresu rozwoju emocjonalnego, intelektualnego i społecznego dziecka. Autorka artykułu opisała najważniejsze i najskuteczniejsze, jej zdaniem , metody wspomagania i terapii dzieci autystycznych. Wymienia Muzykoterapię, Integrację sensoryczną Holding, Terapię z udziałem zwierząt i Wideotrening komunikacji, który jest metodą przygotowaną z myślą o rodzicach i terapeutach, którzy są filmowani podczas kontaktów i relacji z dzieckiem autystycznym.
- Wideotrening komunikacji jako forma wspierania rodziny dzieci z zaburzeniami rozwoju / Monika Kastory-Bronowska Artykuł ukazał się w 1 numerze Biuletynu Promyk Słońca z 2005roku. Omawia sposób pracy i jej fazy z rodziną w której znajduje się dziecko z zaburzeniami rozwoju.