Uczeń w szkole: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 12: Linia 12:
 
*[http://produkty.ibe.edu.pl/docs/inne/ibe-analizy-08-2015-klimat-szkoly.pdf Klimat szkoły i jego znaczenie dla funkcjonowania uczniów w szkole. Raport o stanie badań / Jadwiga Przewłocka] ''Raport przygotowany w ramach projektu systemowego Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych.''
 
*[http://produkty.ibe.edu.pl/docs/inne/ibe-analizy-08-2015-klimat-szkoly.pdf Klimat szkoły i jego znaczenie dla funkcjonowania uczniów w szkole. Raport o stanie badań / Jadwiga Przewłocka] ''Raport przygotowany w ramach projektu systemowego Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych.''
  
 +
*[https://www.edu.bydgoszcz.pl/pages/download/zal_00000940_01_001.pdf Model pracy z uczniem zdolnym w szkole ponadgimnazjalnej / Kinga Gałązka, Ewa Antonina Muzioł] ''Publikacja powstała w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”, wydawca ORE.''
  
  
Linia 32: Linia 33:
 
*[http://www.publikacje.edu.pl/publikacje.php?nr=685 Konflikty w  szkole / Bożenna Kuskowska] ''Autorka analizuje istniejące w szkole konflikty i rozróżnia trzy podstawowe kategorie: uczeń - nauczyciel, nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - rodzic.''
 
*[http://www.publikacje.edu.pl/publikacje.php?nr=685 Konflikty w  szkole / Bożenna Kuskowska] ''Autorka analizuje istniejące w szkole konflikty i rozróżnia trzy podstawowe kategorie: uczeń - nauczyciel, nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - rodzic.''
  
*[https://www.edu.bydgoszcz.pl/pages/download/zal_00000940_01_001.pdf Model pracy z uczniem zdolnym w szkole ponadgimnazjalnej / Kinga Gałązka, Ewa Antonina Muzioł] ''Publikacja powstała w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”, wydawca ORE.''
 
  
 
*[http://fundacjapokolenia.pl/wp-content/uploads/2016/04/MPU_raport_pokolenia.pdf Monitoring praw uczniowskich w szkołach obszaru nadwiślańskiego. Raport z badań] ''Fundacja Pokolenia przeprowadziła badania w obszarze przestrzegania i łamania praw ucznia, głównie w szkołach ponadgimnazjalnych.''
 
*[http://fundacjapokolenia.pl/wp-content/uploads/2016/04/MPU_raport_pokolenia.pdf Monitoring praw uczniowskich w szkołach obszaru nadwiślańskiego. Raport z badań] ''Fundacja Pokolenia przeprowadziła badania w obszarze przestrzegania i łamania praw ucznia, głównie w szkołach ponadgimnazjalnych.''

Wersja z 11:04, 27 sie 2019


Portale i serwisy


Książki


Artykuły

  • Konflikty w szkole / Bożenna Kuskowska Autorka analizuje istniejące w szkole konflikty i rozróżnia trzy podstawowe kategorie: uczeń - nauczyciel, nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - rodzic.


  • Opieka zdrowotna nad uczniem w szkole Strona NFZ. Omówiono: świadczenia pielęgniarki/higienistki szkolnej, terminy wykonania badań, pomoc w nagłych sytuacjach w szkole oraz dokumentacja medyczna ucznia.
  • Uczeń autonomiczny / Monika Gromska Autorka przedstawia kierunek prowadzenia ucznia przez nauczyciela, aby stawał się on niezależny w szkole, podejmował decyzje i uczył się dla siebie.



Dostępność sprawdzono: 13 maja 2019 r.