Uczeń w szkole: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: Linia 9:
 
'''Książki'''
 
'''Książki'''
 
*[http://www.instytutobywatelski.pl/wp-content/uploads/2011/11/edukacja_kolodziejczyk-polak_internet.pdf Jak będzie zmieniać się edukacja? Wyzwania dla polskiej szkoły i ucznia / Witold Kołodziejczyk, Marcin Polak] ''Raport na temat zmian w edukacji w długiej perspektywie.''
 
*[http://www.instytutobywatelski.pl/wp-content/uploads/2011/11/edukacja_kolodziejczyk-polak_internet.pdf Jak będzie zmieniać się edukacja? Wyzwania dla polskiej szkoły i ucznia / Witold Kołodziejczyk, Marcin Polak] ''Raport na temat zmian w edukacji w długiej perspektywie.''
 +
 +
*[http://produkty.ibe.edu.pl/docs/inne/ibe-analizy-08-2015-klimat-szkoly.pdf Klimat szkoły i jego znaczenie dla funkcjonowania uczniów w szkole. Raport o stanie badań / Jadwiga Przewłocka] ''Raport przygotowany w ramach projektu systemowego Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych.''
  
  
Linia 27: Linia 29:
  
 
*[http://www.infor.pl/prawo/dziecko-i-prawo/edukacja/89525,Jakie-uczen-ma-prawa-w-szkole.html Jakie uczeń ma prawa w szkole] ''Uczeń ma w szkole poza obowiązkami również swoje prawa, o których powinien wiedzieć.''
 
*[http://www.infor.pl/prawo/dziecko-i-prawo/edukacja/89525,Jakie-uczen-ma-prawa-w-szkole.html Jakie uczeń ma prawa w szkole] ''Uczeń ma w szkole poza obowiązkami również swoje prawa, o których powinien wiedzieć.''
 
*[http://produkty.ibe.edu.pl/docs/inne/ibe-analizy-08-2015-klimat-szkoly.pdf Klimat szkoły i jego znaczenie dla funkcjonowania uczniów w szkole. Raport o stanie badań / Jadwiga Przewłocka] ''Raport przygotowany w ramach projektu systemowego Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych.''
 
  
 
*[http://www.publikacje.edu.pl/publikacje.php?nr=685 Konflikty w  szkole / Bożenna Kuskowska] ''Autorka analizuje istniejące w szkole konflikty i rozróżnia trzy podstawowe kategorie: uczeń - nauczyciel, nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - rodzic.''
 
*[http://www.publikacje.edu.pl/publikacje.php?nr=685 Konflikty w  szkole / Bożenna Kuskowska] ''Autorka analizuje istniejące w szkole konflikty i rozróżnia trzy podstawowe kategorie: uczeń - nauczyciel, nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - rodzic.''

Wersja z 11:03, 27 sie 2019


Portale i serwisy


Książki


Artykuły

  • Konflikty w szkole / Bożenna Kuskowska Autorka analizuje istniejące w szkole konflikty i rozróżnia trzy podstawowe kategorie: uczeń - nauczyciel, nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - rodzic.
  • Opieka zdrowotna nad uczniem w szkole Strona NFZ. Omówiono: świadczenia pielęgniarki/higienistki szkolnej, terminy wykonania badań, pomoc w nagłych sytuacjach w szkole oraz dokumentacja medyczna ucznia.
  • Uczeń autonomiczny / Monika Gromska Autorka przedstawia kierunek prowadzenia ucznia przez nauczyciela, aby stawał się on niezależny w szkole, podejmował decyzje i uczył się dla siebie.



Dostępność sprawdzono: 13 maja 2019 r.