Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 15: Linia 15:
  
 
*[http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Seminare_Poszukiwania_naukowe/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98.pdf Teoria kształcenia wielostronnego / Andrzej Krasiński.]''Teoria kształcenia wielostronnego Wincentego Okonia w dydaktyce szkolnej i katechetycznej.''
 
*[http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Seminare_Poszukiwania_naukowe/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98/Seminare_Poszukiwania_naukowe-r2001-t17-s89-98.pdf Teoria kształcenia wielostronnego / Andrzej Krasiński.]''Teoria kształcenia wielostronnego Wincentego Okonia w dydaktyce szkolnej i katechetycznej.''
 +
 +
*[https://repozytorium.ukw.edu.pl/bitstream/handle/item/2311/Oryl%20Zalozenia%20programowe%20a%20wielostronne%20nauczanie%20i%20uczenie%20sie%20w%20praktyce%20szkolnej.pdf?sequence=1&isAllowed=y Optymalizacja procesu edukacyjnego / Mieczysław Oryl.]''
  
  

Wersja z 15:06, 30 sty 2019


 

Definicja


Artykuły


Scenariusze zajęć


Materiały, referaty



Dostępność sprawdzono: 25 stycznia 2019 r.