Technologie informacyjne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 47: Linia 47:
  
 
*[http://www.depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/5993/Bezpiecze%C5%84stwo.pdf?sequence=1&isAllowed=y Bezpieczeństwo, a nowoczesne technologie w bankowości / Henryk Wojtaszek] ''Bezpieczeństwo w systemach bankowych. Plik w formacie pdf.''
 
*[http://www.depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/5993/Bezpiecze%C5%84stwo.pdf?sequence=1&isAllowed=y Bezpieczeństwo, a nowoczesne technologie w bankowości / Henryk Wojtaszek] ''Bezpieczeństwo w systemach bankowych. Plik w formacie pdf.''
 +
 +
8[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/14013/4-055_072-Basi%c5%84ska.pdf?sequence=1&isAllowed=y „Blended Learning” jako przykład wdrożenia nowoczesnych technologii w proces nauczania języków obcych / Ewelina Basińska] ''Model "Blended Learningu". Plik w formacie pdf.''
  
 
*[https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/bitstream/handle/186319/207/rozdzial_8.pdf?sequence=1 Blended learning w zajęciach z Technologii informacyjnej / Piotr Tkacz] ''Proces dydaktyczny realizowany w oparciu o blended learning na platformie Moodle w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Plik w formacie pdf.''
 
*[https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/bitstream/handle/186319/207/rozdzial_8.pdf?sequence=1 Blended learning w zajęciach z Technologii informacyjnej / Piotr Tkacz] ''Proces dydaktyczny realizowany w oparciu o blended learning na platformie Moodle w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Plik w formacie pdf.''
Linia 63: Linia 65:
  
 
*[http://pbc.up.krakow.pl/dlibra/doccontent?id=487&from=FBC Czy nauczycielowi chemii potrzebne są umiejętności programisty? / Jan Rajmund Paśko] ''Autorzy edukacyjnych programów komputerowych. Plik w formacie pdf.''
 
*[http://pbc.up.krakow.pl/dlibra/doccontent?id=487&from=FBC Czy nauczycielowi chemii potrzebne są umiejętności programisty? / Jan Rajmund Paśko] ''Autorzy edukacyjnych programów komputerowych. Plik w formacie pdf.''
 +
 +
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/6697/drabowicz207-224.pdf?sequence=5&isAllowed=y Determinanty nierówności w kompetencjach cyfrowych dorosłych Polaków / Tomasz Drabowicz] ''Umiejętności cyfrowe Polaków. Plik w formacie pdf.''
  
 
*[http://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/3856/2009-KrejtzK-ToczyskiP-CiemniewskiW-CypryanskaM-MilewskiJ-KrejtzI.pdf?sequence=1&isAllowed=y Diagnoza internetu 2009 / Krzysztof Krejtz i in.] ''Psychologiczne i społeczne determinanty korzystania z internetu. Plik w formacie pdf.''
 
*[http://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/3856/2009-KrejtzK-ToczyskiP-CiemniewskiW-CypryanskaM-MilewskiJ-KrejtzI.pdf?sequence=1&isAllowed=y Diagnoza internetu 2009 / Krzysztof Krejtz i in.] ''Psychologiczne i społeczne determinanty korzystania z internetu. Plik w formacie pdf.''
Linia 211: Linia 215:
  
 
*[http://www.slideshare.net/edunews/nowe-technologie-w-edukacji Nowe technologie w edukacji / Marcin Polak] ''Znaczenie nowych technologii w edukacji.''  
 
*[http://www.slideshare.net/edunews/nowe-technologie-w-edukacji Nowe technologie w edukacji / Marcin Polak] ''Znaczenie nowych technologii w edukacji.''  
 +
 +
*[http://dspace.uni.lodz.pl:8080/xmlui/bitstream/handle/11089/16659/203_215_kling.pdf?sequence=1&isAllowed=y Nowe technologie w służbie seniorom / Kaja Anna Zapędowska-Kling] ''Gerontechnologia. Plik w formacie pdf.''
  
 
*[http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-14d0eb24-3064-4c44-8349-143fd86b319e?q=05b65c73-fc2d-4f6e-b038-aeef49a2aa23$17&qt=IN_PAGE Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się / Marzena Kowaluk-Romanek] ''ICT w w pracy z osobami ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Plik w formacie pdf.''
 
*[http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-14d0eb24-3064-4c44-8349-143fd86b319e?q=05b65c73-fc2d-4f6e-b038-aeef49a2aa23$17&qt=IN_PAGE Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się / Marzena Kowaluk-Romanek] ''ICT w w pracy z osobami ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Plik w formacie pdf.''

Wersja z 14:09, 18 gru 2018


Definicje

  • Definicja ICT Definicja zamieszczona na stronie Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.


Portale, serwisy

  • Technologia informacyjna Strona Andrzeja Gizińskiego. Zawiera informacje dotyczące TI, konspekty, ćwiczenia i materiały.


Artykuły

8„Blended Learning” jako przykład wdrożenia nowoczesnych technologii w proces nauczania języków obcych / Ewelina Basińska Model "Blended Learningu". Plik w formacie pdf.


Zestawienia bibliograficzne




Dostępność sprawdzono: 18 grudnia, 2017 r. Czas.gif