Świetlice środowiskowe: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 67: Linia 67:
 
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/po5/PO513.pdf Placówki wsparcia dziennego w systemie pomocy rodzinie dysfunkcyjnej / Anna Witkowska-Paleń] ''Typy placówek wsparcia dziennego, regulacje prawne i ich przemiany, cele i funkcje placówek wsparcia dziennego. Placówki wsparcia dziennego na terenie Stalowej Woli''
 
*[http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/po5/PO513.pdf Placówki wsparcia dziennego w systemie pomocy rodzinie dysfunkcyjnej / Anna Witkowska-Paleń] ''Typy placówek wsparcia dziennego, regulacje prawne i ich przemiany, cele i funkcje placówek wsparcia dziennego. Placówki wsparcia dziennego na terenie Stalowej Woli''
  
 
+
*[http://swietlice-srodowiskowe.pl/wp-content/uploads/2014/12/zasady-organizaowania-i-prowadzenia-%C5%9Bwietlic-%C5%9Brodowiskowych-we-Wroc%C5%82awiu.pdf Zasady organizowania i prowadzenia świetlic środowiskowych] ''Organizacja świetlic środowiskowych, kadra pedagogiczna i wolontariusze, wychowankowie, organizacja pracy''
  
 
| stopka= 24.06.2022
 
| stopka= 24.06.2022
 
}}
 
}}

Wersja z 09:50, 24 cze 2022


Definicje


Podstawy prawne


Portale, serwisy

  • Fundacja Integracji Społecznej „Prom” to fundacja założona w 2004 r. Celem jest integracja poprzez zabawę i edukację. Fundacja działa na rzecz dzieci wykluczonych, zakłada kluby integracyjne dla dzieci


Baza bibliograficzna EDUKACJA

  • Świetlice terapeutyczne wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.

Książki


Artykuły







  • Świetlice środowiskowe Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.



Dostępność sprawdzono: 24.06.2022