Pracownie multimedialne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 5: | Linia 5: | ||
'' | '' | ||
'''Artykuły''' | '''Artykuły''' | ||
+ | * [https://men.gov.pl/finansowanie-edukacji/aktywna-tablica/aktywna-tablica-zalozenia-do-projektu-programu-rzadowego.html Aktywna tablica 2017-2019] | ||
+ | |||
*[https://men.gov.pl/ministerstwo/programy-i-projekty/czym-jest-program-cyfrowa-szkola.html Założenia programu Cyfrowa szkoła] | *[https://men.gov.pl/ministerstwo/programy-i-projekty/czym-jest-program-cyfrowa-szkola.html Założenia programu Cyfrowa szkoła] | ||
Wersja z 10:23, 26 maj 2018
Artykuły
- Multimedia w edukacji autorstwa Pani Teresy Szczech.
- Multimedialne centrum informacji w szkole podstawowej ważnym ogniwem procesu dydaktycznego. Artykuł Leszka Bernaczyka, Edukatora Apple, Trenera programu Intel – Nauczanie Ku Przyszłości, autora programów nauczania informatyki w gimnazjum i w szkole podstawowej.
- Wykorzystania pracowni multimedialnych w procesie nauczania. Opracowanie dr Juliana Piotra Sawińskiego - nauczyciela konsultanta CEN w Koszalinie.
Dostępność sprawdzono: 26 maja 2018 r.