Świetlice środowiskowe: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 58: Linia 58:
  
 
*[https://repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/bitstream/11320/4619/1/Srodowiskowy%20wymiar%20niedostosowania.pdf#page=98 Resocjalizacyjny wymiar dobrych praktyk realizowanych w specjalistycznych placówkach wsparcia dziennego / Agnieszka Sołbut] ''Rozdział książki Środowiskowy wymiar niedostosowania / red. nauk. Krzysztof Sawicki, Karol Konaszewski''
 
*[https://repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/bitstream/11320/4619/1/Srodowiskowy%20wymiar%20niedostosowania.pdf#page=98 Resocjalizacyjny wymiar dobrych praktyk realizowanych w specjalistycznych placówkach wsparcia dziennego / Agnieszka Sołbut] ''Rozdział książki Środowiskowy wymiar niedostosowania / red. nauk. Krzysztof Sawicki, Karol Konaszewski''
 +
 +
*[https://repozytorium.ur.edu.pl/bitstream/handle/item/5914/1.pdf?sequence=1&isAllowed=y#page=42 Działalność opiekuńczo-wychowawcza świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego / Józefa Matejek, Ewelina Zdebska] ''Rozdział z książki "Rodzina Szkoła Środowisko lokalne / red. Beata Szluz, Wiesława Walc''
  
  

Wersja z 13:13, 23 wrz 2021


Definicje


Podstawy prawne


Portale, serwisy

  • Fundacja Integracji Społecznej „Prom” to fundacja założona w 2004 r. Celem jest integracja poprzez zabawę i edukację. Fundacja działa na rzecz dzieci wykluczonych, zakłada kluby integracyjne dla dzieci


Baza bibliograficzna EDUKACJA

  • Świetlice terapeutyczne wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.

Książki


Artykuły


  • Świetlice środowiskowe Zadania, rodzaje zajęć. Konspekty zajęć: 1. Wprowadzenie do zajęć, wzajemne poznanie się osób prowadzących i uczestników zajęć. Integracja grupy. 2. Postrzeganie siebie i rozumienie swoich uczuć.





Dostępność sprawdzono: 23.09.2021