Kompetencje nauczyciela: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Kategoria:PEDEUTOLOGIA {{Hasla | tytuł= | treść= '' '''Artykuły''' *[https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/3096/1/strykowski.pdf Kompetencje współcz...")
 
Linia 28: Linia 28:
  
  
| stopka= 13 września 2017 r.
+
| stopka= 26 kwietnia 2018 r.
 
}}
 
}}

Wersja z 12:10, 26 kwi 2018


Artykuły

  • Projektowanie hipermedialnych opracowań dydaktycznych jako kluczowe kompetencje nauczyciela / Wojciech Walat Autor (Uniwersytet Rzeszowski, Instytut Techniki) publikacji stwierdza, że jedną z kluczowych kompetencji nauczyciela jest projektowanie hipermedialnych opracowań dydaktycznych (HPD). Omawia składowe komponenty procedury projektowania opracowania hipermedialnego programu dydaktycznego: określenie ogólnych celów dydaktycznych, analizę dydaktyczną, charakterystykę psychofizyczną uczniów (odbiorców HPD), opracowanie narzędzi kontroli wstępnej, strategii nauczania, właściwe projektowanie i wykonanie opracowania dydaktycznego (HPD). Procedurę kończy przygotowanie narzędzi pomiaru kontroli bieżącej oraz kontroli zbierającej.
  • Kompetencje nauczyciela w Unii Europejskiej / Mirosław Sielatycki Autor przedstawia efekty debaty i pracy grupy roboczej (powołanej przez Komisję Europejską) na konferencji w Brukseli w dn. 10-21 czerwca 2005 r. w związku z realizacją wdrażania dokumentu "Edukacja w Europie: różne systemy kształcenia i szkolenia - wspólne cele do roku 2010". Grupa powołana z przedstawicieli 25 państw, zajmowała się zagadnieniem opisu kompetencji, kwalifikacji i profilu nauczyciela w Unii Europejskiej.


Zestawienia bibliograficzne

  • Kompetencje nauczyciela Zestawienie bibliograficzne opublikowane przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Lubsku.



Dostępność sprawdzono: 26 kwietnia 2018 r.