Korelacja międzyprzedmiotowa: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 20: | Linia 20: | ||
'''Artykuły''' | '''Artykuły''' | ||
− | *[http:// | + | *[http://ntz.dobrekadry.pl/wp-content/uploads/2015/06/korelacja-przewodnik.pdf Podstawy nauczania blokowego]. ''Przewodnik dla nauczycieli nt. korelacji programów przedmiotowych.'' |
*[http://www.ckp.edu.pl/main/zasoby/zeszyty/1/Zeszyty%20Nauczycielskie%201.pdf#page=63 Konspekt lekcji otwartej w bloku matematyczno - przyrodniczym]. ''D Chruściel, E Żółkiewicz, SP w Trześni.'' | *[http://www.ckp.edu.pl/main/zasoby/zeszyty/1/Zeszyty%20Nauczycielskie%201.pdf#page=63 Konspekt lekcji otwartej w bloku matematyczno - przyrodniczym]. ''D Chruściel, E Żółkiewicz, SP w Trześni.'' |
Wersja z 10:57, 21 sie 2020
Podstawy prawne
Portale, serwisy, fora
- Serwis edukacyjny. Baza materiałów edukacyjnych : m.in. scenariusze zajęć, programy, materiały metodyczne z nauczania blokowego.
EDUKACJA – baza bibliograficzna artykułów z czasopism
- Korelacja międzyprzedmiotowa wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Artykuły
- Podstawy nauczania blokowego. Przewodnik dla nauczycieli nt. korelacji programów przedmiotowych.
- Konspekt lekcji otwartej w bloku matematyczno - przyrodniczym. D Chruściel, E Żółkiewicz, SP w Trześni.
- Czym jest właściwie nauczanie blokowe?Artykuł Aleksandry Zawiślak ukazał się w tomie: Reforma edukacji-realia, szanse, zagrożenia / red. K. Waligórski.
Dostępność sprawdzono: 24 kwietnia 2018 r.