Pracownie multimedialne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 31: | Linia 31: | ||
'''Baza bibliograficzna EDUKACJA''' | '''Baza bibliograficzna EDUKACJA''' | ||
− | *[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-acc&acc_sequence=000148889 | + | *[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-acc&acc_sequence=000148889 Pracownia szkolna] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.'' |
| stopka= 31 marca 2020 r. | | stopka= 31 marca 2020 r. | ||
}} | }} |
Wersja z 08:33, 11 maj 2020
Artykuły
- Aktywna tablica - Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019.
- Multimedia w edukacji autorstwa Pani Teresy Szczech.
- Multimedialne centrum informacji w szkole podstawowej ważnym ogniwem procesu dydaktycznego. Artykuł Leszka Bernaczyka, Edukatora Apple, Trenera programu Intel – Nauczanie Ku Przyszłości, autora programów nauczania informatyki w gimnazjum i w szkole podstawowej.
- Wykorzystania pracowni multimedialnych w procesie nauczania. Opracowanie dr Juliana Piotra Sawińskiego - nauczyciela konsultanta CEN w Koszalinie.
Portale
- Multimedialne pracownie przedmiotowe Zasoby na tablice interaktywne oraz lekcje uczniowskie na komputery dla klas 4-8 szkoły podstawowej.
Baza bibliograficzna EDUKACJA
- Pracownia szkolna wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Dostępność sprawdzono: 31 marca 2020 r.