Dziecko a reklama: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
*[http://www.strefamlodych.pl/nowa/ Stref@Młodych]''Strefa Młodych.pl portal o prawach dziecka tworzony przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka: Uczy m.in. jak nie dać się manipulować reklamom'' | *[http://www.strefamlodych.pl/nowa/ Stref@Młodych]''Strefa Młodych.pl portal o prawach dziecka tworzony przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka: Uczy m.in. jak nie dać się manipulować reklamom'' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | '''Baza bibliograficzna EDUKACJA''' | ||
+ | |||
+ | *[https://aleph.dbp.wroc.pl/F?func=find-acc&acc_sequence=000058522 Dziecko a reklama] ''wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.'' | ||
Linia 24: | Linia 29: | ||
*[http://www.ceo.org.pl/portal/b_oferta_wydawnicza_bezplatne_publikacje_do_pobrania_doc?docId=45686 Moje konsumenckie ABC dla klas I-III Materiały pomocnicze dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej] ''Umieszczone na stronie Centrum Edukacji Obywatelskiej. Dzięki zajęciom uczniowie poznają podstawowe pojęcia związane z zakupami i rynkiem i dowiadują się, co wolno im kupować samodzielnie, a na co powinni uważać'' | *[http://www.ceo.org.pl/portal/b_oferta_wydawnicza_bezplatne_publikacje_do_pobrania_doc?docId=45686 Moje konsumenckie ABC dla klas I-III Materiały pomocnicze dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej] ''Umieszczone na stronie Centrum Edukacji Obywatelskiej. Dzięki zajęciom uczniowie poznają podstawowe pojęcia związane z zakupami i rynkiem i dowiadują się, co wolno im kupować samodzielnie, a na co powinni uważać'' | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
Wersja z 15:28, 19 mar 2020
Portale, serwisy
- Federacja KonsumentówStrona poświęcona ochronie praw konsumenckich, w tym ochronie dziecka przed agresywnym wpływem reklam
- Stref@MłodychStrefa Młodych.pl portal o prawach dziecka tworzony przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka: Uczy m.in. jak nie dać się manipulować reklamom
Baza bibliograficzna EDUKACJA
- Dziecko a reklama wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Artykuły
- Wpływ telewizji i reklamy na rozwój dziecka przedszkolnego / Halina Gleba.Tekst poświęcony reklamie i jej wpływie na najmłodsze dzieci
- Dzieci - odbiorcy reklam / Maria Braun GałkowskaArtykuł w czasopiśmie Wychowawca nr 7-8 2002. O postawach agresywnych i konsumpcyjnych, które wyrabiają w dzieciach reklamy
- Dziecko a reklama / Adam Skreczko.Artykuł o reklamie telewizyjnej i internetowej skierowanej do najmłodszych i jej szkodliwości
- Reklama telewizyjna a dzieci (cz.I) / Maria Braun GałkowskaWnikliwa analiza mechanizmów wpływu reklamy telewizyjnej na dzieci
- Reklama telewizyjna a dzieci (cz.II) / Maria Braun GałkowskaCześć druga artykułu poświęconego wpływowi reklamy na dzieci
- Moje konsumenckie ABC dla klas I-III Materiały pomocnicze dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej Umieszczone na stronie Centrum Edukacji Obywatelskiej. Dzięki zajęciom uczniowie poznają podstawowe pojęcia związane z zakupami i rynkiem i dowiadują się, co wolno im kupować samodzielnie, a na co powinni uważać
Zestawienia
- Dziecko a media. Wybór literaturyZestawienie opublikowane na stronie Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Łodzi
- Reklama a dziecko (wpływ reklamy na dziecko) Zestawienie bibliograficzne w wyborze 2005-2010) / Sylwia Brzeżańska Zestawienie opublikowane na stronie Biblioteki Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim.
Dostępność sprawdzono: 24 września 2018 r.